論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 7655


1#
發表於 12-7-26 12:58 |只看該作者
本帖最後由 simplylife 於 14-8-4 11:06 編輯

.......


別墅

積分: 674


2#
發表於 12-7-26 13:06 |只看該作者

回覆:simplylife 的帖子






男爵府

積分: 6184


3#
發表於 12-7-26 13:21 |只看該作者
完全中晒我經歷咁. 做得唔錯o既工人就借財仔, 再黎個黑面又唔郁o既工人又借財仔, 後尾請個印, 真你好蠢又冇記性....唉....我細仔 3歲, 冇法唔用工人


男爵府

積分: 7643


4#
發表於 12-7-26 13:24 |只看該作者


別墅

積分: 605


5#
發表於 12-7-26 13:25 |只看該作者

回覆:決心。。。不再受氣!(有點長)

支持妳呀,Simplylife!!!! : D




大宅

積分: 1817

睛靈勳章


6#
發表於 12-7-26 13:26 |只看該作者
我要挨多六七年...


大宅

積分: 4017

畀面勳章


7#
發表於 12-7-26 13:41 |只看該作者
點解比錢重要受氣,香港人真係好可憐。為住為工人。我只係想簡單d...


大宅

積分: 4054


8#
發表於 12-7-26 13:44 |只看該作者
本帖最後由 saetang 於 12-7-26 14:46 編輯

simplylife, 你好叻呀! 我同你既情況差唔多!

我個女今年升小二, 我地兩公婆都要番工, 屋企人住得好遠, 所以冇人可以做 back up. 我份工可以準時收工, C6就間唔中要OT, 加上, 佢唔係好肯幫手做家務.

之前個工人今年年初完約走咗, 請咗第一個工人係oversea 老賓, 黎到適應唔到話要走, 於是要搵過第二個, 期間又係大假用完,差d令我連份工都無埋! 係絕望之際,又係有個4年同一個顧主既完約工人出現,求其就請了佢,從始就係 "惡夢" 既開始 - 蠢, 冇sense, 無記性, 做野求其, 污糟, 黑面, 駁咀.......... 我實在忍冇可忍, 連我C6咁有忍耐力既都話佢唔掂, 打算9月開學即炒,依家準備緊搵第三個, 但係又驚新黎既果個重衰 ……… ! 真係用工人用到怕怕喇! 我地打算捱埋呢個暑假, 就會炒依家個工人, 但係又猶疑緊幾條路, 唔知行邊條好d? 可唔可以幫忙比d意見?

(1) 阿女由9 月份開始, 放學後去補習社, 做功課同溫書, 等我放工接佢番屋企 ß 我真係好擔心自己要兼顧家務, 而唔夠時間去兼顧阿女既學業 (C6又唔係好肯幫手做家務)

(2)請鐘點接阿女放學番屋企, 做家務同煮晚飯 ß 但係聽聞依家要請到個好既鐘點都唔易同好貴, 計落可能同請工人一樣價錢

(3)繼續請工人 ß又驚新黎既果個重衰



大宅

積分: 2479


9#
發表於 12-7-26 13:46 |只看該作者
我最快都要等年半,等小朋友返晒學.我就可以脫離這苦海.


男爵府

積分: 6740

畀面勳章


10#
發表於 12-7-26 13:47 |只看該作者
恭喜您, 我捱多幾年都可以離苦海啦!


子爵府

積分: 10817


11#
發表於 12-7-26 13:50 |只看該作者
我都想可以好似你咁, 唔再受氣.

點評

baby.hung  agree   發表於 12-7-26 15:14


男爵府

積分: 7655


12#
發表於 12-7-26 14:19 |只看該作者
其實好睇女主人的決心,我相信大部分的c6也是懶蟲,別奢望他會和你分擔一本家務,所以我請鐘點阿姐,每星期來大清潔一次,計落也只是千多圓/月,但所有厭惡性工作如:抽油煙機,馬桶。。。。也不用我洗。
小朋友也可訓練他們獨立,也要幫手做家務,不似我朋友的仔女,成15歲人,沖涼重要工人執埋睡衣比佢先得,我真係聽到都頭暈!
最煩係餐飯,有時煮到咪煮囉,煮唔到咪出街食囉,無壓力!
最緊要有間信得過的補習班睇住d細路,其他可以慢慢調適!
慳返d錢,夠我地去旅行添


大宅

積分: 3450


13#
發表於 12-7-26 14:42 |只看該作者
支持, 百份百支持,
各位媽媽係時候團結喇, 唔好再縱壞啲外傭喇,
反政府不公平條例, 唔好再求佢哋任佢哋魚肉,
我都決定唔再博, 請附近鐘點幫幫手睇住下,
自己收工趕返去好過~
各位媽媽, 一齊加油


大宅

積分: 4054


14#
發表於 12-7-26 14:44 |只看該作者
回覆 simplylife 的帖子

simplylife, 多謝你既意見!

我依家都搵緊補習社, 你小朋友讀幾多年班? 我個女今年升小二, 咁細個就要一早7點幾番學, 等我地放工先接番佢, 係外面咁長時間都幾慘!

我都覺得最煩既就係夜晚餐飯, 放工買餸, 然後接女番屋企, 煮飯, 睇功課同溫習.................



男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-7-26 14:51 |只看該作者
我都經歷兩個,真係心都淡埋


大宅

積分: 3965


16#
發表於 12-7-26 15:10 |只看該作者
simplylife 發表於 12-7-26 12:58
我是一個working mum,家有2小,以前未有小孩一直用鐘點阿姐,一直關係良好,阿姐又交帶,手腳又乾淨,直 ...

恭喜, 恭喜,

希望我將來都有一天不用請.







子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-7-26 16:02 |只看該作者
我都下再決心啦,同工人仲有19日講拜拜,
以後都唔再用工人,最多辛苦d,慳d使,
都唔想再俾人煩到我顛婆咁


男爵府

積分: 7655


18#
發表於 12-7-26 16:12 |只看該作者
回覆 saetang 的帖子

同你小女差不多年紀,我不會覺得小朋友辛苦,這是必經階段,我們以前還不是一樣一早起身返學?
我家的補習社很交帶,導師很認真,(唔似有d似托兒所多過補習社)如果小朋友懶,唔交功課,唔合作佢真係會鬧,仲會見埋家長,所以我d小朋友唔敢偷懶,通常返到屋企已經做晒功課,有時間可以睇下電視添。(當然考試測驗我要出手啦) 所以真係depends 你搵唔搵到呢d補習社。


大宅

積分: 4256


19#
發表於 12-7-26 19:26 |只看該作者

引用:++我是一個working+mum,家有2小,以前未有

原帖由 simplylife 於 12-07-26 發表
我是一個working mum,家有2小,以前未有小孩一直用鐘點阿姐,一直關係良好,阿姐又交帶,手腳又乾淨,直 ...
恭喜您,我剛入地獄,唔知幾時可以爬出來!




大宅

積分: 4814


20#
發表於 12-7-26 19:49 |只看該作者

simplylife 的帖子

好恐怖,我的惡夢好快開始,因為local印十月到!!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo