我個女今年升小二, 我地兩公婆都要番工, 屋企人住得好遠, 所以冇人可以做 back up. 我份工可以準時收工, 而C6就間唔中要OT, 加上, 佢唔係好肯幫手做家務.
之前個工人今年年初完約走咗, 請咗第一個工人係oversea 老賓, 黎到適應唔到話要走, 於是要搵過第二個, 期間又係大假用完,差d令我連份工都無埋! 係絕望之際,又係有個4年同一個顧主既完約工人出現,求其就請了佢,從始就係 "惡夢" 既開始 - 蠢, 冇sense, 無記性, 做野求其, 污糟, 黑面, 駁咀.......... 我實在忍冇可忍, 連我C6咁有忍耐力既都話佢唔掂, 打算9月開學即炒,依家準備緊搵第三個, 但係又驚新黎既果個重衰 ……… 唉! 真係用工人用到怕怕喇! 我地打算捱埋呢個暑假, 就會炒依家個工人, 但係又猶疑緊幾條路, 唔知行邊條好d? 可唔可以幫忙比d意見?
(1) 阿女由9 月份開始, 放學後去補習社, 做功課同溫書, 等我放工接佢番屋企 ß 我真係好擔心自己要兼顧家務, 而唔夠時間去兼顧阿女既學業 (C6又唔係好肯幫手做家務)
(2)請鐘點接阿女放學番屋企, 做家務同煮晚飯 ß 但係聽聞依家要請到個好既鐘點都唔易同好貴, 計落可能同請工人一樣價錢
(3)繼續請工人 ß又驚新黎既果個重衰