, 如果哭得太耐, 就要找下原因, 我哥哥成日話我做咩要等bb哭先喂奶(佢好鍚bb), 我話bb肚餓會同我講架啦, 佢哭咪就係同我講佢宜家好肚餓lor.
, 做左媽咪咪就係學左依d野.
依家出去寧願買俾bb;



我都係大肚7,8個月時都仲個個星期玩通頂,9個幾月仲行街由朝行到天黑都未返屋企(因我之前好怕悶),但我mami擔心到不得了,我有時衰到電話都唔記得打個俾mami,到bb出世先真正明白mami點解咁緊張我!我以前成日激到佢喊真係覺得好對佢唔住,所以依家好鍚佢.. :mrgreen: mami話我成熟咗好多....越講又越掛住bb喇∼∼∼ :-( :-( :-(
pamila 寫道:
見到你地都有很好的改變,睇番我自己,我就有好有唔好.
我睇黎好似有耐性左,但自己心知只限於對個女,但對我老公,我耐性比我生之前完全係兩回事,我老公都話我成個人變哂,變到好似生完貓仔o既貓乸咁,對於阿女o既一齊都起哂摃.尤其是對住奶奶喎.
我係同奶奶一齊住,以前未生,我係個冇乜所謂o既人,因為我覺得你地做d咩都唔會影響到我.但自從生完個女,我開始接受唔到奶奶o既生活方式,因為我相信身教對小朋友o既重要性,但我奶奶偏偏係一個唔好o既榜樣,其它野唔講,佢成日講粗口,我已經講過無數次唔可以,bb係會完全吸收我地講d乜野.但始終都改唔到,仲要話比我聽,我個女唔知佢講粗口.最慘就我老公都唔幫我.
:-(
我而家惟有繼續令自己eq高些.仲有而家已經要諗定第時阿女對住兩套完全唔同o既教佢方式而作好準備.只希望自己可以handle一切.