自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 8696


1#
發表於 12-7-28 01:01 |只看該作者
但我好傷心,因工人打理屋企真係做得好好,又好鍚我女,不過佢借左財仔,唔炒唔得。今晚,我女好掛住佢,一路喊,又唔肯瞓,我就陪阿女一齊喊,老公就話我地好傻,但我真係好難過,覺得阿女失去左一個對佢好重要的人,我好心痛




男爵府

積分: 6197


2#
發表於 12-7-28 01:23 |只看該作者

但我好傷心,因工人打理屋企真係做得好好,

原帖由 琪寶 於 12-07-28 發表
但我好傷心,因工人打理屋企真係做得好好,又好鍚我女,不過佢借左財仔,唔炒唔得。今晚,我女好掛住佢,一 ...
佢借財仔,關你咩事?我覺得唔洗炒




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-7-28 01:27 |只看該作者
佢借財仔, 點解要炒? 大二窿揾上門??


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


4#
發表於 12-7-28 02:22 |只看該作者
其實好多工人都有借錢既? 樓主工人係咪俾左麻煩你呢?



男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


5#
發表於 12-7-28 02:28 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

其實如果姐姐有借有還冇麻煩到我,我會由佢



點評

DAISYLINYING    發表於 12-7-28 09:45
kellymami    發表於 12-7-28 08:27
moyan    發表於 12-7-28 02:29


禁止訪問

積分: 1386


6#
發表於 12-7-28 02:30 |只看該作者

引用:其實如果姐姐有借有還冇麻煩到我,我會由佢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26296

睛靈勳章


7#
發表於 12-7-28 02:45 |只看該作者

回覆:renee58 的帖子

個個都借!!習慣了




男爵府

積分: 6980


8#
發表於 12-7-28 02:54 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

上星期日去旺角銀x換信用卡禮物..電梯經過某層信貸公司..成層樓迫爆印印或賓賓..嗰間公司最少有過百個姐姐..全香港咁多間呢d公司..諗下大把姐姐都會借..



點評

wcpcelia    發表於 12-7-28 09:31


禁止訪問

積分: 6023

BK Milk勳章


9#
發表於 12-7-28 03:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+renee58+於+12-07-28+發表其

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13041

畀面勳章


10#
發表於 12-7-28 04:17 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

我以前工人俾佢d朋友寫左做擔保人之類
搞到差人上門




男爵府

積分: 6533


11#
發表於 12-7-28 04:57 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

我工人做左三年,只係偷左我一部iPhone !!!! 我口頭警告過佢,照用佢!因為我知我囡囡唔可以無左佢,所以費事煩!你工人借財仔,又唔係唔還!做咩炒佢而令你囡囡同你噤唔開心??



點評

sillything  吓,咁都忍佢  發表於 12-7-29 01:30
BeautyPinky  明偷咗你嘢,都用? 唉。。。  發表於 12-7-28 21:28


公爵府

積分: 28209


12#
發表於 12-7-28 04:59 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

我以前個工人都有借,結果借糧比佢還火左先,扣左佢成年錢。




侯爵府

積分: 21308


13#
發表於 12-7-28 05:16 |只看該作者
比著我都唔炒, 佢地唔係衰呢樣就衰果樣架啦, 炒得幾多個.


公爵府

積分: 28209


14#
發表於 12-7-28 05:31 |只看該作者

引用:比著我都唔炒,+佢地唔係衰呢樣就衰果樣架啦

原帖由 華美 於 12-07-28 發表
比著我都唔炒, 佢地唔係衰呢樣就衰果樣架啦, 炒得幾多個.
咪係。比次機會嘛




公爵府

積分: 25951

2024年龍年勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-7-28 07:14 |只看該作者

今日炒左工人

基本上個個如是




水晶宮

積分: 57108


16#
發表於 12-7-28 07:17 |只看該作者
財仔找上門?


大宅

積分: 4897


17#
發表於 12-7-28 07:37 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

唔係喎,睇返樓主舊post,佢工人係借咗幾筆數喎,仲收埋信都唔認!呢啲真係唔好彩!我自己會炒,因唔可以risk煩倒屋企。



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


複式洋房

積分: 499


18#
發表於 12-7-28 07:53 |只看該作者

回覆:琪寶 的帖子





[url=http://www.baby-kingdom.com/static/image/smil


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 12-7-28 07:59 |只看該作者
會有段過渡期,不過小朋友好快會適應 唔喊,加油!


子爵府

積分: 11375


20#
發表於 12-7-28 08:01 |只看該作者

回覆:今日炒左工人

我工人做左三年幾,由第一日開始已經同佢解釋,如果有事要借$,要問左我地先,如果合理我地一定唔收利息俾佢分期扣返人工;個工人都多則兩三萬,少則三四千,借過幾次,全部都係菲律賓屋企需要,起屋呀,屋企人病左,買電腦俾讀大學個妹....,不過每次我同C9都仔細同佢分析,應唔應該借,借幾多,點分期扣返,亦教佢拒絕屋企幾次,好彩佢都算坦白,亦有借有還,我地亦了解多啲佢同佢屋企環境




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo