夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 614


1#
發表於 12-7-19 01:01 |只看該作者
本帖最後由 naccifai 於 12-7-31 22:56 編輯

大家點睇老婆公司個男同事每朝都同我老婆一齊搭車?
返工放工都係咁,住係同一區,個男同事就結婚,但佢同我老婆講唔想結,又成日一齊食飯,親我同老婆冷靜期中乘虛而入,呢個咁既男人要到底想點?




男爵府

積分: 7893


2#
發表於 12-7-19 01:11 |只看該作者
如果我係你太太會避忌d,我同老公拍拖既四年幾入面經歷過好多呢d情況,不過全部請佢請檸檬,但小心有種男人係唔要面,唔會理你結左婚未或有無男友,同佢講無可能佢仲死纏話要等到為止,呢類既我就遇過兩個,小心比人搶左個老婆,建議你tum返佢,女人其實好心軟


禁止訪問

積分: 1271


3#
發表於 12-7-19 01:29 |只看該作者

回覆:naccifai 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2730


4#
發表於 12-7-19 01:53 |只看該作者
回覆 naccifai 的帖子

你而家有無咩行動架? 定係靜候三個月?
你老婆同你保持距離, 但係又唔抗拒其他人, 人地一出招o既話真係好危險!


別墅

積分: 614


5#
發表於 12-7-19 05:03 |只看該作者

引用:回覆+naccifai+的帖子 你而家有無咩行動架

原帖由 doubleluk 於 12-07-19 發表
回覆 naccifai 的帖子

你而家有無咩行動架? 定係靜候三個月?
我都知,但我老婆講明同佢只係同事,知佢就結婚,而家係個男唔要面,返工放工都陪佢,但老婆又要同我冷靜下,唔比我搵佢,佢話唔想同我一齊,我自己覺得如果無個男仔係佢身邊,佢可能會好快搵返我,但而家佢知有人鍾意佢,需然無可能,但有人陪都好,所以我念緊好唔好同佢女友講,但又驚講左老婆會仲憎我




別墅

積分: 614


6#
發表於 12-7-19 05:07 |只看該作者

引用:個男同事同你老婆開到口話鍾意你老婆?如果

原帖由 C9D 於 12-07-19 發表
個男同事同你老婆開到口話鍾意你老婆?如果你老婆明知男同事對佢有意思,咁佢真係「抉擇」緊喎



...
其實真係唔多知老婆念咩,我朋友話呢個男仔成日都會溝女,我都同老婆講左叫佢小心,小心比人呃,但而家都人無咩改變過




別墅

積分: 614


7#
發表於 12-7-19 05:09 |只看該作者

引用:如果我係你太太會避忌d,我同老公拍拖既四年

原帖由 twinsjenny 於 12-07-19 發表
如果我係你太太會避忌d,我同老公拍拖既四年幾入面經歷過好多呢d情況,不過全部請佢請檸檬,但小心有種男人 ...
佢話我唔成熟,唔肯腳踏實地,無承擔,我肯改架,但佢都話要冷靜下,等佢念下可唔可以繼續同我一齊




大宅

積分: 2453


8#
發表於 12-7-19 05:32 |只看該作者

回覆:naccifai 的帖子

其實你老婆都唔避忌,無計架喎!可能你老婆都覺得你們之間有問題,你乙火返老婆先,果個男人遲啲先算!你老婆都會諗,佢走係同佢一齊都無佢乎!




水晶宮

積分: 73358


9#
發表於 12-7-19 06:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twinsjenny+於+12-07-19+發表

原帖由 naccifai 於 12-07-19 發表
佢話我唔成熟,唔肯腳踏實地,無承擔,我肯改架,但佢都話要冷靜下,等佢念下可唔可以繼續同我一齊



...
你肯改就very good! 女人真係唔鐘意男人冇承擔㗎!

我係你就唔會講比人地女友知!做好自己令老婆回心轉意!




瑪瑙宮

積分: 139710


10#
發表於 12-7-19 09:24 |只看該作者
比唔比人埋身在乎您太太個心點諗. 您與她可以見面了嗎?


大宅

積分: 1225


11#
發表於 12-7-19 09:27 |只看該作者
你老婆叫得你唔好搵佢,似乎係想選擇下先喎..........
This is the dark side of me


別墅

積分: 614


12#
發表於 12-7-19 10:00 |只看該作者

引用:你老婆叫得你唔好搵佢,似乎係想選擇下先喎

原帖由 DARK_MOON 於 12-07-19 發表
你老婆叫得你唔好搵佢,似乎係想選擇下先喎..........
可能係啦,而家只有等,等佢決定啦




別墅

積分: 614


13#
發表於 12-7-19 10:02 |只看該作者

引用:比唔比人埋身在乎您太太個心點諗.+++您與她

原帖由 Nancy20090615 於 12-07-19 發表
比唔比人埋身在乎您太太個心點諗. 您與她可以見面了嗎?
都仲係唔比我見佢,佢可能試下一個人生活先




男爵府

積分: 9351

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-7-19 10:43 |只看該作者
naccifai 發表於 12-7-19 05:03
我都知,但我老婆講明同佢只係同事,知佢就結婚,而家係個男唔要面,返工放工都陪佢,但老婆又要同我冷靜下 ...
開新E-MAIL 或電話卡SEND MESSAGE佢女朋友, 叫佢好好睇實個男朋友..
~不要計較生命中不足的地方, 反要珍惜生命裹擁有的一切~  ~ 我們往往忙於計劃明天, 卻忘記珍惜今天巳擁有的, 彷彿我們從未好好活在今天~  ~ 不要窮盡一生去賺取財富, 最終只會耗盡財富去重整健康 http://i117.photobucket.com/albums/o61/ANDYCH151/829.gif


珍珠宮

積分: 47280


15#
發表於 12-7-19 10:57 |只看該作者
u add oil la ....if not ......


子爵府

積分: 11575


16#
發表於 12-7-19 11:01 |只看該作者

回覆:大家點睇男同事每朝都同我老婆一齊搭車?

你老婆要避忌下喎!佢唔怕被人誤會?定係佢都有野?




男爵府

積分: 7673


17#
發表於 12-7-19 11:08 |只看該作者
若然大家有睇過樓主之前嘅post, 你就會明白為何佢老婆會對佢咁失望. 依家有咁嘅情況都係好合理, 而且, 你唔好字裡行間係咁怪責其他人(包括你老婆), 你先做好你自己先喇, 你呢d男人真係信唔過, 成日口口聲聲話有幾咁愛你老婆, 你睇番你之前所做嘅嘢, 真係好幼稚, 咁樣叫做愛對方嗎? 冰峰三尺, 非一日之寒, 你愛你老婆, 咁你亦都要學懂尊重佢.


別墅

積分: 906


18#
發表於 12-7-19 11:09 |只看該作者

回覆:大家點睇男同事每朝都同我老婆一齊搭車?

其實兩公婆有咩邊個唔比搵邊個?冷靜期也可溝通嘛,唔係解決問題?好明顯妳太太都有d問題,閣下要好好處理,不要坐以待斃,仲要等咩?




別墅

積分: 614


19#
發表於 12-7-19 11:53 |只看該作者

引用:若然大家有睇過樓主之前嘅post,+你就會明白

原帖由 yauman76 於 12-07-19 發表
若然大家有睇過樓主之前嘅post, 你就會明白為何佢老婆會對佢咁失望. 依家有咁嘅情況都係好合理, 而且, 你唔 ...
我都知佢對我好失望,我都無搵佢,比時間大家念下,而我亦都會利用呢段時間去改變我自己,但佢而家咁做又有無尊重我呢?



點評

chowchow2012  都冷靜期啦仲諗咁多尊重唔尊重?一齊搭車行得正企得正, 老婆係咁諗都唔出奇  發表於 12-7-19 13:02


男爵府

積分: 7673


20#
發表於 12-7-19 12:12 |只看該作者
尊重係包括對方的選擇. 你有錯在先, 唔應該怪人, 最後睇下你老婆會唔會咁大量俾多次機會你. 不過, 我感覺你都好似未有深刻反省你自己嘅錯, anyway, 祝你好運.


naccifai 發表於 12-7-19 11:53
我都知佢對我好失望,我都無搵佢,比時間大家念下,而我亦都會利用呢段時間去改變我自己,但佢而家咁做又有 ...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo