2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 475


1#
發表於 12-12-8 11:52 |只看該作者
我b出世5磅7,滿月8磅1,兩個月9磅11,一直都係細磅B兩個月度高得53.5cm,條生長缐得3,我明明高168cm,奌解個囡禁矮




大宅

積分: 4198


2#
發表於 12-12-8 14:27 |只看該作者

回覆:兩個月,你地BB幾磅呀

其實我想問你指的生長線係點睇架?健康院無同我講既?
你bb ok 呀, 我果個出世七磅,而家十磅


大宅

積分: 3962


3#
發表於 12-12-8 15:37 |只看該作者

回覆:兩個月,你地BB幾磅呀

我個B提早出世,6.7磅,滿月12.5磅.人奶.仲沒到兩個月.


別墅

積分: 813


4#
發表於 12-12-8 16:30 |只看該作者

回覆:兩個月,你地BB幾磅呀

我個b出世4.25kg而家2個月都有15磅喇!醫生叫佢減肥呀!



大宅

積分: 1087


5#
發表於 12-12-8 21:22 |只看該作者
BB 37wk6出世, 出世時5.9lbs, 昨日自己磅11lbs la. (奶粉+人奶BB)


男爵府

積分: 8933

畀面勳章


6#
發表於 12-12-9 06:01 |只看該作者

回覆:兩個月,你地BB幾磅呀

出世7.2磅, 滿月9.9磅



  


子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


7#
發表於 12-12-10 13:01 |只看該作者

回覆:兩個月,你地BB幾磅呀

出世6.1磅,兩個月12磅


大宅

積分: 2451


8#
發表於 12-12-11 15:13 |只看該作者
出世6.2bls, 滿月9bls


子爵府

積分: 14872


9#
發表於 12-12-11 20:34 |只看該作者

回覆:兩個月,你地BB幾磅呀

全人奶B,兩個月14.5磅,大碼B!生長線身高體重都是97%. 出世7lb12oz




複式洋房

積分: 475


10#
發表於 12-12-11 20:50 |只看該作者

引用:BB+37wk6出世,+出世時5.9lbs,+昨日自己磅11

原帖由 sharonsa 於 12-12-08 發表
BB 37wk6出世, 出世時5.9lbs, 昨日自己磅11lbs la. (奶粉+人奶BB)
我B37w5出世,出世5.7lbs,你B男定女丫




大宅

積分: 1087


11#
發表於 12-12-11 23:01 |只看該作者
回覆 bt0622 的帖子

我個係仔呀,今日覆診confirm 11lb~


複式洋房

積分: 194


12#
發表於 12-12-13 21:58 |只看該作者
同樓上差吾多,出世6lbs, 而家11lbs. (奶粉+人奶)


子爵府

積分: 13783


13#
發表於 12-12-15 17:33 |只看該作者
出世6.1磅,2個月10.5磅,全人奶

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


14#
發表於 12-12-15 19:16 |只看該作者

引用:我b出世5磅7,滿月8磅1,兩個月9磅11,一直

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 113


15#
發表於 12-12-17 12:01 |只看該作者
我個B出世得5.7磅, 個半月已11磅


大宅

積分: 2451


16#
發表於 12-12-17 13:59 |只看該作者
今日去左健康院,2個月12.6bls,不過啱啱打左針,如果發燒可能又會減磅


複式洋房

積分: 475


17#
發表於 12-12-17 14:26 |只看該作者

回覆:psching1029 的帖子

好叻呀你BB,我個囡出世都係5磅7,兩個半月先得10磅,唉




男爵府

積分: 5017


18#
發表於 12-12-17 16:48 |只看該作者

兩個月,你地BB幾磅呀

我阿b出世5.5 lb, 2個月10.5 lb!




複式洋房

積分: 367


19#
發表於 12-12-18 15:24 |只看該作者

引用:出世6.1磅,2個月10.5磅,全人奶

原帖由 yikaho 於 12-12-15 發表
出世6.1磅,2個月10.5磅,全人奶
我同你一樣,女寶寶


珍珠宮

積分: 35261


20#
發表於 12-12-19 15:54 |只看該作者

引用:我b出世5磅7,滿月8磅1,兩個月9磅11,一直

原帖由 bt0622 於 12-12-08 發表
我b出世5磅7,滿月8磅1,兩個月9磅11,一直都係細磅B兩個月度高得53.5cm,條生長缐得3,我明明高16 ...
我阿B出世4.33kg(9磅8)滿月5.11kg(11磅4)兩個月6.5kg(14磅)長60cm醫生話如果係食奶粉嘅話就要減肥mouth:不過佢係全人奶




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo