自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


1#
發表於 12-7-30 22:17 |只看該作者
永安有隻OMRON, 晤知易晤易壞呢?

謝謝!


大宅

積分: 1329


2#
發表於 12-7-30 22:21 |只看該作者

回覆:momopanpan 的帖子

我想問百靈牌係唔係好襟(耐)用呢?




伯爵府

積分: 15721


3#
發表於 12-7-30 22:22 |只看該作者

回覆:大家除左耳探買百靈牌, 仲有冇其他牌子建議呢

百靈而家好易壞,記住keep 單兩年內有保養,無得整免費換新。




伯爵府

積分: 15465

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 12-7-30 22:27 |只看該作者
B牌我有2支, 一支娘家用左5年, 壞左, 一支我家用左都是5年, 個掣好易食左入去出唔返來。O字牌唔掂, 好難嘟到,有時無反應, 非常唔好用, 屈人錢仲有一隻類似B牌的, 唔記得咩名, 外型一樣, 係深藍色, 超唔好用, 2百幾, 但度數唔準, 比正常但成6-8分, 比我掉左。 最終買返支新B牌


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo