跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22512


1#
發表於 06-4-17 14:55 |只看該作者

有冇人識計生男生女圖呀?

我同老公想再生個男仔ar?想知邊段time做會係仔仔,
但唔識計呢d圖ar?
:cry:


大宅

積分: 1553


2#
發表於 06-4-17 16:57 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

用舊曆來計o架, 要舊曆生日加大九個月, 你pm我再教你計


大宅

積分: 3176


3#
發表於 06-4-17 19:36 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

生男生女圖,唔準呀, 我覺得女方可以食多d 菜, 生仔機會大好多啊


侯爵府

積分: 22512


4#
發表於 06-4-17 21:32 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

ipchingyee 寫道:
用舊曆來計o架, 要舊曆生日加大九個月, 你pm我再教你計


pls check pm


男爵府

積分: 5331


5#
發表於 06-4-17 22:35 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

咁如果想生女呢


子爵府

積分: 13590


6#
發表於 06-4-20 11:12 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

其實呢d野隨緣啦....
當然一女一仔梗係好啦,因為我都想


男爵府

積分: 5474


7#
發表於 06-4-20 17:48 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

lingha :

我唔知有無記錯呢 ??? 你係唔係已經生第二胎呀 ??? 咁現在係唔係計劃生第3個呢 ???


侯爵府

積分: 22512


8#
發表於 06-4-20 21:59 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

峰仔媽咪 寫道:
lingha :

我唔知有無記錯呢 ??? 你係唔係已經生第二胎呀 ??? 咁現在係唔係計劃生第3個呢 ???


你好好記性ar


男爵府

積分: 5474


9#
發表於 06-4-21 13:58 |只看該作者

Re: 有冇人識計生男生女圖呀?

lingha :

多謝 !!! 如果我又無記錯,你細b同我細b都係17/1出世呢 !!!
你兩公婆都好鍾意小朋友喎。我生大仔時,個圖就準,生第二個就唔準啦。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo