跳至

首頁
1

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 106


1#
發表於 06-2-12 21:45 |只看該作者

你地會點樣獎勵老公呀?

我老公呢排0係公司做0野好唔開心呀?!!
我好無用,唔知可以點樣令佢開心返呀?
雖然佢從未因為公司既事而發我脾氣,或者向我暴燥...但我都知佢辛苦,一日做成12,13個鐘,佢做廚房ga!!!好慘呀!!!一個月都係放3日假,佢全部都係陪哂我...
有無人有d好正既方法可以用黎tum老公呀??
麻煩哂!!!


洋房

積分: 65


2#
發表於 06-2-23 00:28 |只看該作者

Re: 你地會點樣獎勵老公呀?

同你老公講多d鼓勵便可以了


大宅

積分: 4234

好媽媽勳章


3#
發表於 06-2-23 01:40 |只看該作者

Re: 你地會點樣獎勵老公呀?

我老公呢排又係忙到痴肺.. :-( :-( :-(
一個星期返6日...6日都要開會.... :-( :-(
我好唔開心...見到佢咁辛苦 :-( :-(
佢返夜晚..8點...
星期一 6點開會...星期二 5點開會...星期三,四 4點.....開會..
星期五,六好似 6點定5點....星期日先放假....
我都唔明佢公司係咪想佢死...日日返咁多粒鐘仲要開會...
佢放工收6點架...
攪到呢幾日我成日都係自己,我連同佢傾計既時間都冇.... :-( :-( :-( 好唔開心
無論世界點變都好~媽媽永遠都愛熹熹同楓楓
熹熹豬2006年4月10日出世.楓楓豬2008年2月4日.
健康才是財富~希望2隻豬身體健康^-^


大宅

積分: 3130


4#
發表於 06-2-23 06:17 |只看該作者

Re: 你地會點樣獎勵老公呀?

[quote]
iloveoak` 寫道:
我老公呢排0係公司做0野好唔開心呀?!!
我好無用,唔知可以點樣令佢開心返呀?
雖然佢從未因為公司既事而發我脾氣,或者向我暴燥...但我都知佢辛苦,一日做成12,13個鐘,佢做廚房ga!!!好慘呀!!!一個月都係放3日假,佢全部都係陪哂我...

我老公都係做廚房, 都係要做12-13個鐘,

想tum老公你就要做d你平時唔會做既野,

我今日要整d佢鍾意食既餸等佢返(我平時唔會整餸)


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo