想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9317


1#
發表於 12-8-1 16:44 |只看該作者
姑娘話醫院做環境好d, 收費當然貴d. 仲有如果抽唔到卵,生育中心會收平d, 醫院就會收足,因為卵巢功能指數低,我怕冇卵。而家好煩




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo