時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 550


1#
發表於 12-8-2 09:42 |只看該作者



夏天我都唔多敢食生野,日本野,係熱呀,想食凍野呀,不過成日都有事架,唔想出事都係煮熟好啲。


http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120802/16568501
夏日炎炎,食物容易變壞,市民出外用膳要小心食物中毒風險。衞生防護中心昨日公佈,10人上月於荃灣如心廣場的漁屋日本料理進食壽司、燒物、刺身和手卷後,陸續出現腹瀉、嘔吐和腹痛等腸胃炎症狀,懷疑食物中毒,當中五人曾求醫。全部受影響人士均情況穩定。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo