想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 3046


1#
發表於 12-7-31 21:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1026


2#
發表於 12-8-1 00:59 |只看該作者
我又係成三個月先一次,唉! 如有食排卵丸,應該day 11/12左右可以開始check


已刪除用户

積分: 3046


3#
發表於 12-8-1 01:18 |只看該作者

回覆:clearblue排卵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6423


4#
發表於 12-8-1 09:08 |只看該作者

引用:我吾系好知卵子點先排,其實系咪食排卵藥等

原帖由 cici88hk 於 12-08-01 發表
我吾系好知卵子點先排,其實系咪食排卵藥等佢快d長大,跟住快d排出黎,醫生都吾肯定幾時會排出黎,因為我週 ...
去買大衛牌,即係紅d
平好多
紅d出深粗先搵clear blue double confirm, 咁就唔怕會唔知幾時用clear blue 呀





已刪除用户

積分: 3046


5#
發表於 12-8-1 09:50 |只看該作者

回覆:clearblue排卵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-8-1 11:09 |只看該作者
回覆 cici88hk 的帖子

大衛我係上網買, 因為平呀, 日日check 都得
我又係超級唔定時, 有時唔止三個月。不過而家我都日日都check, 不過唔知幾時先check 到有線...唉


男爵府

積分: 6423


7#
發表於 12-8-1 11:35 |只看該作者

引用:大衛系咪一定要上網買 +

原帖由 cici88hk 於 12-08-01 發表
大衛系咪一定要上網買
係呀,你去yahoo search 大衛牌




已刪除用户

積分: 3046


8#
發表於 12-8-1 11:43 |只看該作者

回覆:kamkam528 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 3046


9#
發表於 12-8-1 12:03 |只看該作者

回覆:prettygirl1205 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10517


10#
發表於 12-8-1 12:48 |只看該作者

回覆:clearblue排卵

如果週期長,d旦旦無咁靚,會氧化左




已刪除用户

積分: 3046


11#
發表於 12-8-1 13:05 |只看該作者

回覆:nn1984 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-8-1 13:11 |只看該作者
回覆 cici88hk 的帖子

未呀, 因為我想自然try 多陣先
不過我有book 私家的生育doctor o架,不過要排到下年呀,所以係呢段時間諗住自然下,不過我都有食天喜丸睇下work 唔work







已刪除用户

積分: 3046


13#
發表於 12-8-1 13:25 |只看該作者

回覆:kamkam528 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 3046


14#
發表於 12-8-1 16:56 |只看該作者

回覆:clearblue排卵

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo