烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4602


1#
發表於 12-7-31 18:35 |只看該作者
我o係吉吉島$12店見到戚風蛋糕紙模, 好似瓦通紙造, 請問呢d模有咩用? 可否入焗爐?


大宅

積分: 4602


2#
發表於 12-8-1 07:21 |只看該作者


大宅

積分: 4675


3#
發表於 12-8-1 09:33 |只看該作者

引用:我o係吉吉島$12店見到戚風蛋糕紙模,+好似瓦

原帖由 dbdrdbag 於 12-07-31 發表
我o係吉吉島$12店見到戚風蛋糕紙模, 好似瓦通紙造, 請問呢d模有咩用? 可否入焗爐? ...
當然可以入爐啦




大宅

積分: 3001


4#
發表於 12-8-1 10:19 |只看該作者
D模用來焗蛋糕,焗1次蛋糕12蚊,好似貴D~唔環保.


大宅

積分: 4602


5#
發表於 12-8-2 08:51 |只看該作者
annie126 發表於 12-8-1 09:33
當然可以入爐啦
唔會燒著咩? 我用牛油紙蓋住曲奇焗, D紙燒著起火!


大宅

積分: 4602


6#
發表於 12-8-2 08:51 |只看該作者
annie126 發表於 12-8-1 09:33
當然可以入爐啦
唔會燒著咩? 我用牛油紙蓋住曲奇焗, D紙燒著起火!


男爵府

積分: 7694


7#
發表於 12-8-2 13:46 |只看該作者
下...我用過la~!!
冇問題wo~!!
我冇燒著ar~!!


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


8#
發表於 12-8-2 14:30 |只看該作者

回覆:戚風蛋糕紙模

我估唔掂到發熱線就0K啦




侯爵府

積分: 20621

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


9#
發表於 12-8-2 15:17 |只看該作者
Angel^v^ 發表於 12-8-1 10:19
D模用來焗蛋糕,焗1次蛋糕12蚊,好似貴D~唔環保.
X 2


大宅

積分: 4602


10#
發表於 12-8-3 19:33 |只看該作者
fingiu 發表於 12-8-2 13:46
下...我用過la~!!
冇問題wo~!!
我冇燒著ar~!!
你買果隻有冇包裝? 如果冇, 咪要洗洗先用得? 但紙點可以洗呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo