自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4465


1#
發表於 12-8-2 01:27 |只看該作者
用緊nuk黃色奶咀,之前用消毒奶煲,咧幾日番咗外家用普通煲烚,但烚到有啲白色點點,個咀用咗一個月度,之前用奶煲烚冇出現過咧啲問題。請問有冇mama試過?個咀仲用得嗎?
myphoto.jpg




大宅

積分: 4465


2#
發表於 12-8-2 06:34 |只看該作者

回覆:奶咀一問

有冇人知?




伯爵府

積分: 16475


3#
發表於 12-8-2 08:41 |只看該作者

回覆:奶咀一問

我以前用過,又係甘,我掉左,然後換左pigeon奶嘴



Ruph出世啦,2010


大宅

積分: 4465


4#
發表於 12-8-2 15:54 |只看該作者

引用:我以前用過,又係甘,我掉左,然後換左pige

原帖由 may273815238 於 12-08-02 發表
我以前用過,又係甘,我掉左,然後換左pigeon奶嘴
咁你通常點烚咖?





伯爵府

積分: 16475


5#
發表於 12-8-2 15:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may273815238+於+12-08-02+發

原帖由 Rabbitwong-1987 於 12-08-02 發表
咁你通常點烚咖?
我直接用滚水



Ruph出世啦,2010


伯爵府

積分: 16475


6#
發表於 12-8-2 15:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may273815238+於+12-08-02+發

原帖由 Rabbitwong-1987 於 12-08-02 發表
咁你通常點烚咖?
系一边煲果甘样哦



Ruph出世啦,2010

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo