自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4511

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-8-1 10:28 |只看該作者
唔知大家有無見過, 女士們喺交通工具上化妝, 依家好似好普遍既一回事, 朝朝早返工都見到~~~~ 你哋覺得點呢 ????

我就覺得, 幾礙眼, 今日見到一位小姐, 一上車就化, 由零開始, 連假眼捷毛都喺車上痴埋, 心裡覺得佢好勁, 雖然佢落車已經變身靚女一名, 但係我覺得................... 喺車上面化妝, 真係好樣衰囉, 點解大家唔可以早啲啲起身攪攪個樣呢 ? 成日都要喺車上做埋啲咁高難度既野 ~

點評

LaamLaamma  agree!  發表於 12-8-1 12:14
ipodbaby_123  想吸引人地望佢咋......  發表於 12-8-1 12:09
i_luv_poodle    發表於 12-8-1 11:56
missapple    發表於 12-8-1 10:52


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-8-1 10:32 |只看該作者


如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


3#
發表於 12-8-1 10:33 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

諗住慳時間啩,但其實咁做好無禮貌好傜肉酸




男爵府

積分: 7111


4#
發表於 12-8-1 10:35 |只看該作者
因為夜晚唔願訓,朝早唔願醒,所以要係車上化妝。

除左化妝,我都好怕見到洗完頭濕dat dat 一pat野行出街

點評

adriant0803  totally agree  發表於 12-8-1 12:40
jani_ce  "好怕見到洗完頭濕dat dat 一pat野行出街" same here  發表於 12-8-1 11:52
lovebobo  me 2  發表於 12-8-1 10:39


水晶宮

積分: 74328


5#
發表於 12-8-1 10:36 |只看該作者
其實如果唔計D粉會揚到大家,或手肘撞到大家,佢係車上化妝,點解係無禮貌既事?

點評

ipodbaby_123  未至於無禮貎,不過呢D嘢應該O係屋企做,正如你唔會O係街挖鼻屎,撩耳屎..  發表於 12-8-1 12:12
lily_liu817  同意~  發表於 12-8-1 11:38
iris5a  same 其實我一路都唔明點解會係無禮貌/影響到人? (真心認真的)  發表於 12-8-1 11:32
baby.hung  同意  發表於 12-8-1 11:17


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 12-8-1 10:37 |只看該作者
本帖最後由 wcpcelia 於 12-8-1 10:39 編輯

要睇下事主本身好唔好樣...如果係靚女响度化妝, 我唔mind架...賞心悅目哇

補充: 塗指甲油, 或者影响其他乘客則除外...

點評

Yukc71    發表於 12-8-1 10:46


男爵府

積分: 6463

hashtag影視迷勳章


7#
發表於 12-8-1 10:53 |只看該作者
真係好核突~


子爵府

積分: 11009


8#
發表於 12-8-1 10:56 |只看該作者
佢地化妝時過樣好樣衰

點評

wcpcelia  haha  發表於 12-8-1 11:08


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 12-8-1 11:14 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝






子爵府

積分: 10798


10#
發表於 12-8-1 11:22 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

覺得佢地幾勇,唔怕煞車畫花個妝; 但我係唔鍾意佢地咁做,冇諗過其他人,唔係人人都受得住你隻化妝品嘅氣味㗎




禁止訪問

積分: 9513

睛靈勳章


11#
發表於 12-8-1 11:27 |只看該作者

回覆:交通工具上化妝

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1941


12#
發表於 12-8-1 11:27 |只看該作者

交通工具上化妝

真係好礙眼,雖然覺得佢地好勁




大宅

積分: 4102


13#
發表於 12-8-1 11:32 |只看該作者
方方媽媽 發表於 12-8-1 10:36
其實如果唔計D粉會揚到大家,或手肘撞到大家,佢係車上化妝,點解係無禮貌既事? ...

唔係應該執好晒個樣先出門咩?
點解要出左門先化妝/ 等個頭乾/ 換衫?/ 了鼻c?/ 剪指甲???



水晶宮

積分: 74328


14#
發表於 12-8-1 11:34 |只看該作者
evaw 發表於 12-8-1 11:22
覺得佢地幾勇,唔怕煞車畫花個妝; 但我係唔鍾意佢地咁做,冇諗過其他人,唔係人人都受得住你隻化妝品嘅氣味 ...

化妝品既味大極都有限啦.
眼線筆, "微"筆, 眼影, 睫毛液, 姻脂, 唇膏, 邊有味即? 就算有,都係好輕微既香味姐,唔係哄埋去,都聞唔到啦


伯爵府

積分: 17147


15#
發表於 12-8-1 11:34 |只看該作者
如果唔計佢地d粉會周圍飄, 其實我都幾鐘意睇住佢地化妝haha


珍珠宮

積分: 32175

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 12-8-1 11:36 |只看該作者
本帖最後由 BK2002 於 12-8-1 11:40 編輯

回覆 she_chi 的帖子

我反感架, 但無計, 天下不知所謂的人多的是! 有次個女人企係我隔離化, 動作大, 上粉時我真係覺得"塵土飛揚"! 忍吾住望實佢, 佢又無乜反應, 好彩到我落車, 真係好想同佢講"小姐, 你隔離有人, 吾駛幫佢上埋粉呀!" :;pppp:

幾靚都係咁話! 都係果句, 影響到人就吾妥, 車上化妝好無禮貌!!!

雖然我吾係外國人, 但係好多外國人眼中, 你係佢地面前塗唇膏都係無禮貌架.

點評

方方媽媽  係囉,D粉影響到人,就唔應該囉. 如果唔係搽粉,係畫眼,又OK嗎?  發表於 12-8-1 11:37


水晶宮

積分: 74328


17#
發表於 12-8-1 11:36 |只看該作者
yellow1018 發表於 12-8-1 11:32
唔係應該執好晒個樣先出門咩?
點解要出左門先化妝/ 等個頭乾/ 換衫?/ 了鼻c?/ 剪指甲???

了鼻同剪指甲,D污物會"飛"去其他人度,咁當然唔可以接受啦.
我只係唔明,化妝其實唔影響到人,點解唔可以?
我純粹想了解,我無係車上化妝既本事.


公爵府

積分: 27503


18#
發表於 12-8-1 11:36 |只看該作者
隔日一帖......討論過百次


子爵府

積分: 14169


19#
發表於 12-8-1 11:37 |只看該作者
講真唔望人又點知人地做緊乜?


伯爵府

積分: 17450


20#
發表於 12-8-1 11:38 |只看該作者

回覆:she_chi 的帖子






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo