烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 4316


1#
發表於 12-7-24 17:24 |只看該作者
如題,謝謝^^




子爵府

積分: 12486

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-7-24 17:44 |只看該作者
我通常都去二記, 因為灣仔區淨係得佢一間!!


大宅

積分: 4316


3#
發表於 12-7-24 17:45 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢?

好的,謝謝你^^




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


4#
發表於 12-7-24 18:47 |只看該作者
EDGAR2000 發表於 12-7-24 17:24
如題,謝謝^^
唔會去死一間,因為沒有一間是用具及材料最齊全而又最平的!

點評

ARTOH  agree  x  2   發表於 12-7-25 11:37
fitfish  agree  發表於 12-7-25 01:29


侯爵府

積分: 23881

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-7-24 19:10 |只看該作者
我通常去油麻地行陳X記果條街


男爵府

積分: 8706


6#
發表於 12-7-24 19:13 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢

荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·



點評

ARTOH  二德惠現在都唔平喇!!!WHIPPING CREAM & CREAM CHEESE加得勁多!!我冇幫佢買喇!!!  發表於 12-7-25 11:42
fitfish  各有各平  發表於 12-7-25 01:30


男爵府

積分: 7088


7#
發表於 12-7-24 19:13 |只看該作者

回覆:winnie雲妮 的帖子

灣仔仲有 I loxe cake...銅鑼灣又有甜heart...




大宅

積分: 4316


8#
發表於 12-7-24 20:30 |只看該作者

回覆:Wing03yan18 的帖子

請問地址和店舖名是什麼呢?




大宅

積分: 4316


9#
發表於 12-7-24 20:30 |只看該作者

回覆:callymum 的帖子

好的,謝謝妳^^




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


10#
發表於 12-7-24 20:37 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢?

二德惠




子爵府

積分: 12132

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-7-24 20:39 |只看該作者

引用:灣仔仲有+I+loxe+cake...銅鑼灣又有甜heart

原帖由 shio 於 12-07-24 發表
灣仔仲有 I loxe cake...銅鑼灣又有甜heart...
請問甜heart喺銅鑼灣邊度呀




伯爵府

積分: 17463


12#
發表於 12-7-24 22:11 |只看該作者
那間甜 Heart 呢世都唔會再去.

人地想慢慢睇野 shopping, 佢就會一手拿住講緊一半既電話, 用好似阻住佢既語氣問你想要咩野.
到你想要咩野時問佢呢, 佢個款又藐咀藐舌唔想答你咁. 好似阻住佢講電話 (cashier 坐左個唔知係店員定係老闆既肥女人, 次次去親都係度講電話).

之前整 cupcake, 買一些紙杯仔, 佢就標明係日本貨. 但下次我去二德惠時, 見同樣花, 只係 size 不同既紙杯仔, 二德惠就話係中國貨.
大家價錢差不多/幾乎一樣. 但一個話係日本, 一個話係中國. 你話係咪有個講大話丫? 一般大陸貨係度扮日本貨.

點評

fitfish  發夢啦!仲邊度有日本貨.  發表於 12-7-25 01:31


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-7-24 22:43 |只看該作者

荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
我同你一樣!




別墅

積分: 755


14#
發表於 12-7-24 23:20 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢?

元朗有冇烘焙店架?




伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


15#
發表於 12-7-25 00:26 |只看該作者

引用:元朗有冇烘焙店架? +

原帖由 Colajojo 於 12-07-24 發表
元朗有冇烘焙店架?
有幾間。。



希望明天會更好....


伯爵府

積分: 17279

陪月勳章


16#
發表於 12-7-25 00:26 |只看該作者

引用:元朗有冇烘焙店架? +

原帖由 Colajojo 於 12-07-24 發表
元朗有冇烘焙店架?
有幾間。。



希望明天會更好....


大宅

積分: 3388

BK Milk勳章


17#
發表於 12-7-25 11:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Colajojo+於+12-07-24+發表元

原帖由 miki老鼠 於 12-07-25 發表
有幾間。。
元朗邊到有呀? 唔該!





大宅

積分: 4316


18#
發表於 12-7-25 11:58 |只看該作者

回覆:請問大家會去哪一間的烘焙店買的用具和材料是最齊全的和最平的呢?

沙田或者馬鞍山區有嗎?




男爵府

積分: 7694


19#
發表於 12-7-25 12:05 |只看該作者
我大多數去cake diy...佢d野比較平小小...不過要係港鐵行一段路。所以到唔係成日去!!


珍珠宮

積分: 40000

馬年勳章


20#
發表於 12-7-26 09:50 |只看該作者

引用:荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味

原帖由 callymum 於 12-07-24 發表
荃灣南豐中心三間都會去~橘子,二德惠,風味烘焙~·
我都係!南豐一次過去晒三間!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo