自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5796


1#
發表於 06-3-2 14:58 |只看該作者

麥當當有冇投訴熱線?

我覺得我樓下果間麥當當幾過份,次次買九件雞餐都唔比遊戲咭,要每次都問係唔係有遊戲咭派先唔係幾願意咁比,係每次都係冇一次係佢地自己比,茄汁就十次有八次唔比,尋日去買兒童餐同九件雞餐,有粟米,又要問佢先比牛油,又粟再問佢比匙又要問佢拿遊戲咭佢先比攪到我自己好似多要求咁,點知都漏在茄汁,唔知你地附近既麥記會唔會咁呢??唔知有冇電話可以打去投訴呢??


子爵府

積分: 11581


2#
發表於 06-3-2 15:03 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

咁差,那間分店


男爵府

積分: 5796


3#
發表於 06-3-2 15:07 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

元洲街果間~


大宅

積分: 2155


4#
發表於 06-3-2 15:13 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

我食左麥記粟米咁耐都唔知原來有牛油供應.


男爵府

積分: 5796


5#
發表於 06-3-2 15:25 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

我之前買比個仔食D,職員都會自己比....


大宅

積分: 3573


6#
發表於 06-3-2 15:41 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

你就真係好唔好彩喎...我食咁多次都無咁嘅事發生.

電話係28807300


大宅

積分: 2380


7#
發表於 06-3-2 15:45 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

我之前都試過order送貨服務,次次送到嚟都實漏咗1-2件食物,打電話通知佢哋漏單,話要30-45分鐘先到.有時指明魚柳包走醬,但最後都無走醬.送貨服務又唔收現金劵...都唔知乜service....


大宅

積分: 1825


8#
發表於 06-3-2 16:56 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

小鴨子 寫道:
我食左麥記粟米咁耐都唔知原來有牛油供應.


我都唔知喎. 不過, 個名叫「粒粒粟米杯」, 口號就話


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 06-3-3 00:55 |只看該作者

Re: 麥當當有冇投訴熱線?

外賣成日漏一,二件食物

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo