2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 937


1#
發表於 12-7-13 20:58 |只看該作者
好煩ar,都唔識揾,又唔知幾時先開始揾,大家分享下。我住大角咀,想揾d英普幼稚園


大宅

積分: 3778


2#
發表於 12-7-18 14:25 |只看該作者
如果報N1, 出年先開始報, 如果報K1, 後年先開始報!!
不過我問過油麻地有幾間都已經可以報N班啦, 你可以打去心儀既學校問下~


男爵府

積分: 6125


3#
發表於 12-7-22 01:24 |只看該作者
回覆 靚靚C奶 的帖子

想問一下 N1 班係咪一定冇學卷既呢?? N1 係咪即係 2 歲班?
同埋,我仔1月8號出世,到下年9月都未夠 2 歲.咁即係要再下年先有得讀???


大宅

積分: 3778


4#
發表於 12-7-23 15:36 |只看該作者
oolong817 發表於 12-7-22 01:24
回覆 靚靚C奶 的帖子

想問一下 N1 班係咪一定冇學卷既呢?? N1 係咪即係 2 歲班?

係呀...N班無學券架, 係俾兩歲小朋友讀.
我地2012年出世既bb, 要2014年先可以讀N班.



男爵府

積分: 8777


5#
發表於 12-7-25 01:42 |只看該作者

回覆:lzchow 的帖子

買本幼稚園攻略啦,有晒詳細情況!




禁止訪問

積分: 2331


6#
發表於 12-8-4 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10355

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 熱血勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-8-6 13:08 |只看該作者
宏心 發表於 12-8-4 09:41
BB出世第三日早上攞完出世紙,下午就去報救世軍2014年 N1啦!Miss話佢排第六,如無意外一定會收。救世軍幼 ...
我都係出世10日就報N1 , 排第2
我都諗住出年都留意下其他幼稚園


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo