立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 937
大宅
積分: 3778
男爵府
積分: 6125
oolong817 發表於 12-7-22 01:24 回覆 靚靚C奶 的帖子 想問一下 N1 班係咪一定冇學卷既呢?? N1 係咪即係 2 歲班? 係呀...N班無學券架, 係俾兩歲小朋友讀. 我地2012年出世既bb, 要2014年先可以讀N班.
積分: 8777
禁止訪問
積分: 2331
子爵府
積分: 10355
宏心 發表於 12-8-4 09:41 BB出世第三日早上攞完出世紙,下午就去報救世軍2014年 N1啦!Miss話佢排第六,如無意外一定會收。救世軍幼 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy