2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1667


1#
發表於 12-7-31 16:20 |只看該作者
大家如果第一次去,記得帶外套和水丫.




大宅

積分: 1225


2#
發表於 12-7-31 16:58 |只看該作者
Carrie226 發表於 12-7-31 16:20
大家如果第一次去,記得帶外套和水丫.
YES, 冇錯呀!!

今日真係頭尾足3個鐘呀!!! 你今日幾點? 我10點呀!!


大宅

積分: 1667


3#
發表於 12-7-31 17:15 |只看該作者

回覆:snakeson 的帖子

我9:10,希望其他JM見到,會帶外套同水,怕佢地等得內,會凍!




大宅

積分: 1873


4#
發表於 12-7-31 17:30 |只看該作者
我又係今日9:10去廣華,頭尾一樣用佐接近三個鐘。俾佐九月七日去第二次產檢,十月去飲糖水,十一月尾又一次檢查,一共三張復診紙,唔知大家係咪一樣。


大宅

積分: 1225


5#
發表於 12-7-31 17:47 |只看該作者
你好早呀!! 你下次幾時? 我9/5再去產檢!!


大宅

積分: 1667


6#
發表於 12-7-31 20:49 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子

佢無叫我飲糖水丫,

下次9月7日再去過~




大宅

積分: 1831


7#
發表於 12-7-31 21:56 |只看該作者

回覆 回覆:Carrie226的帖子

我都冇得飲糖水啊,9月5 例檢和11月26b鏈,得2個期咋,好奇怪。




大宅

積分: 3409


8#
發表於 12-7-31 23:22 |只看該作者
俾咗10月尾去第二次產檢及飲糖水,十一月中又一次檢查!!

今日可能我早去, 頭尾2個鐘度..


大宅

積分: 1873


9#
發表於 12-7-31 23:32 |只看該作者
本帖最後由 EVA12478 於 12-7-31 23:36 編輯

因為我增磅佐好多,所以醫生就開埋個飲糖水嘅期我,醫生話如果無特殊情況通常唔會俾期飲糖水,唔洗飲總好啦,證明無問題就無需要。

我今日好早到啊,八點半就到佐,搞掂行得嘅時候接近11點,如果唔計我早到嘅時間,頭尾大約都係用佐二個鐘。


大宅

積分: 1441


10#
發表於 12-8-1 00:38 |只看該作者
今日我都係廣華做產檢,因係高0,所以有3個期。個期同Eva12478一樣。各位JM,你地edd係幾時呢?我阿B係12月22號啊!


別墅

積分: 896


11#
發表於 12-8-1 01:05 |只看該作者

回覆:今日第一次去廣華產驗,等咗三個鐘!

我又係,10點




大宅

積分: 1667


12#
發表於 12-8-1 04:32 |只看該作者

回覆:EVA12478 的帖子

原來你就係同我一起到的媽媽




大宅

積分: 1831


13#
發表於 12-8-1 07:25 |只看該作者

回覆 回覆:Ron301的帖子

我都係22/12




大宅

積分: 1831


14#
發表於 12-8-1 07:26 |只看該作者

回覆 回覆:box2s的帖子

原來係咁,請問大家有冇book健康院啊?




大宅

積分: 1667


15#
發表於 12-8-1 08:40 |只看該作者

回覆:Ron301 的帖子

Edd係12月17日




大宅

積分: 3409


16#
發表於 12-8-1 10:52 |只看該作者
大家有冇產前講座班 ? 好 FULL ar


大宅

積分: 1667


17#
發表於 12-8-1 10:58 |只看該作者

回覆:fongkpk 的帖子

Book咗, 9:03am已full哂




大宅

積分: 1667


18#
發表於 12-8-1 10:59 |只看該作者

回覆:box2s 的帖子

無book丫,因為唔知佢地有咩




大宅

積分: 1873


19#
發表於 12-8-1 13:08 |只看該作者
Carrie226 發表於 12-8-1 04:32
原來你就係同我一起到的媽媽
咁巧,你係咪第一對到嘅夫妻?我係第二到嘅果對夫妻,矮肥師奶及耳短發,頭頂扎一束頭發仔果個~~~

我預產期係23/12/2012


大宅

積分: 1667


20#
發表於 12-8-1 13:19 |只看該作者

引用:Quote:Carrie226+發表於+12-8-1+04:32+原來

原帖由 EVA12478 於 12-08-01 發表
咁巧,你係咪第一對到嘅夫妻?我係第二到嘅果對夫妻,矮肥師奶及耳短發,頭頂扎一束頭發仔果個~~~

...
係丫,我仲好一開門衝入去

仲比老公笑!hehe~

你今日有無報果啲免費課程丫?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo