興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1682


1#
發表於 12-8-15 08:47 |只看該作者
我對相機一D都唔認識,只是有朋友用過,和自己試過用,相機用途只係影囝囝,佢成日周圍跑,想要細機和快門快,請各位比意見我?thanks




民房

積分: 22


2#
發表於 12-8-16 15:37 |只看該作者
NEX-F3 OK,一秒5.5張,又可以反MON自拍

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo