自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2667


1#
發表於 06-3-2 16:26 |只看該作者

受電話滋擾

請問有何解決方法 ?
有想過報警, 但不算太嚴重, 通常半夜打來又唔出聲,幾個月一次啦, 怎麼辦 ? :-(


伯爵府

積分: 15442


2#
發表於 06-3-2 16:31 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

幾個月先一次, 仲要係半夜?? 掛起個電話咪得囉


複式洋房

積分: 149


3#
發表於 06-3-2 16:34 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

可唔可以將個電話校到只接受有來電顯示既號碼呀???
You & Me[br]


侯爵府

積分: 21554


4#
發表於 06-3-2 16:38 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

但手提就無呢樣服務
santaclause212 寫道:
可唔可以將個電話校到只接受有來電顯示既號碼呀???


大宅

積分: 2667


5#
發表於 06-3-2 16:49 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

各位 : 多謝回應
曾經試過用來電顯示,就無事發生,試了兩季後就cut左,唔想晒錢,點知又受滋擾,晚上拿起電話也想過,但怕老人家夜晚有事通知唔到,朋友教我set密碼,還有更好的方法嗎 ?

約3-4 個月一次 , 最近連續兩個星期都有. :-( :-(


禁止訪問

積分: 3143


6#
發表於 06-3-2 16:50 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5388


7#
發表於 06-3-2 16:55 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

你可以開多個8字頭電話,過左8字頭電話你就可以見到來電顯示,或者下次再打黎就駁去fax,留言.....
世事如棋,局局新,穫穫甘!


大宅

積分: 2667


8#
發表於 06-3-2 17:04 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

LuLuJoJo 寫道:
我都試過, 佢有次打黎, 我咁o岩同 d frd 打緊麻雀, 跟住我將個電話比左個男仔朋友, 佢講左26個字粗口 佢, 跟住佢再打多一次黎, 然後我大聲鬧佢, 同佢講再打黎就即刻報警, 跟住以後都無打黎了~



我喂左一聲,對方就收線,鬧唔到,半夜四點幾碌到天光都瞓唔著,跟住仲要返工,好多次了.


大宅

積分: 2667


9#
發表於 06-3-2 17:09 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

tabobb 寫道:
你可以開多個8字頭電話,過左8字頭電話你就可以見到來電顯示,或者下次再打黎就駁去fax,留言.....



我無fax 機
開多個電話米係好貴囉 ?-(


大宅

積分: 2414


10#
發表於 06-3-2 22:28 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

最好的方法-set密碼
真實和謊言一起到河邊洗澡 ,先上岸的謊言偷偷穿上真實的衣服不肯歸還 ,固執的真實死也不肯穿上謊言的衣服,只好一絲不掛光溜溜地走回家,從此人們眼中只有穿著真實外衣的謊言, 卻怎麼也無法接受赤裸裸的真實.


男爵府

積分: 5388


11#
發表於 06-3-3 00:32 |只看該作者

Re: 受電話滋擾

ruby2004 寫道:
[quote]
tabobb 寫道:
你可以開多個8字頭電話,過左8字頭電話你就可以見到來電顯示,或者下次再打黎就駁去fax,留言.....



我無fax 機
開多個電話米係好貴囉 ?-( [/quote]
你可以是但求其搵個fax no.駁過去架~
8字頭電話9x電訊1年係百leng蚊左右~
世事如棋,局局新,穫穫甘!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo