興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 395


1#
發表於 12-8-20 11:56 |只看該作者
我將要搬去d舊大廈居住, 現在用緊和記3因為無覆蓋,所以不能繼續用, 我已查過只有pccw 8m可以裝, 月費係200幾, 覺得幾貴吓, 請問如果唔用pccw, 有無其他方法可以上到網? 有朋友話可以買上網卡, 唔知係點的呢? 有無人可以教下我呀?

Thanks!!!


禁止訪問

積分: 500


2#
發表於 12-8-20 13:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2190


3#
發表於 12-8-20 19:21 |只看該作者
住舊樓,唔駛諗,用pxxw,獨市。


複式洋房

積分: 395


4#
發表於 12-8-23 10:18 |只看該作者
回覆 petercck 的帖子

最後都係焗住裝pccw, 無計.


禁止訪問

積分: 25495


5#
發表於 12-8-23 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


6#
發表於 12-8-23 11:21 |只看該作者
回覆 yiuyiu2000 的帖子


換個 4G 電話+Plan,
係屋企 share 埋比電腦用,
帶出街又有得用,
一個月費兩邊用就會抵o的...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo