烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7336

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-7-25 09:23 |只看該作者
赤柱美利樓三問餐廳:地中海,德國,西式pizza,邊間多D素食?




珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


2#
發表於 12-8-10 23:50 |只看該作者
德國果間幾乎全肉
仲要服務勁差!!!

其他未試過..
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


侯爵府

積分: 24521

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-8-11 16:17 |只看該作者

引用:德國果間幾乎全肉仲要服務勁差!!!其他未試

原帖由 newspaperhang 於 12-08-10 發表
德國果間幾乎全肉
仲要服務勁差!!!
德國個間,我食過2次,我有叫煙三文魚沙律,白汁意粉,朱手,面句等等,但服務好好喎!




珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


4#
發表於 12-8-11 18:18 |只看該作者
本帖最後由 newspaperhang 於 12-8-11 18:19 編輯
katie0921 發表於 12-8-11 16:17
德國個間,我食過2次,我有叫煙三文魚沙律,白汁意粉,朱手,面句等等,但服務好好喎!



...

果次係平日去, 朋友生日.
去到唔多人. 唔洗等位. 我地揀左out door食.
出到去. 冇人比餐牌我地. 叫左成5分鐘先拎黎. 然後又走左去.
到點菜時又係叫人叫好耐!!!

d 野食好咸.. (係咸到苦苦地)
結果我地叫左既drinks 同水都飲哂. 叫人加水, 叫左幾次 冇人加...
d 人係行過聽到都唔理我地!!!!
之後到我有點發脾氣. 佢先有人死死氣過黎加水.
個侍應仲一邊加水一邊話 " 尋晚玩到好夜冇咩點訓好x累呀, 又多野做點x 做呀..."
我就寸佢 " 你玩係你既事. 你唔做唔通我做呀"
身邊朋友都好嬲. 話佢咁算點...

到埋單. 又要叫人叫左成十分鐘........

呢個經歷真係令我太難忘......................


分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


侯爵府

積分: 24521

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-8-11 18:23 |只看該作者
newspaperhang 發表於 12-8-11 18:18
果次係平日去, 朋友生日.
去到唔多人. 唔洗等位. 我地揀左out door食.
出到去. 冇人比餐牌我地. 叫左成5分 ...

第一次平日去 out door, 第二次星期日去 in door, 都沒有遇到你這情況....


伯爵府

積分: 16506

醒目開學勳章


6#
發表於 12-8-11 23:17 |只看該作者
德國歺廳肉類多啲,我一個月都會去2-3次,服務態度OK喎!


男爵府

積分: 6935


7#
發表於 12-8-11 23:39 |只看該作者

回覆:joey211 的帖子

Except these 3, stilll get one Spanish is good




禁止訪問

積分: 67964


8#
發表於 12-8-12 01:16 |只看該作者

回覆:赤柱美利樓三問餐廳

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo