心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6083


1#
發表於 06-3-11 00:56 |只看該作者

新生兒斜頸

新生兒斜頸什麼辦呀? 好擔心呀, 有無人有咁經驗呀?
help ~~~ :-( :-( :-(


公爵府

積分: 27370

認識瑞士牛牛第一回 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 06-3-11 03:14 |只看該作者

Re: 新生兒斜頸

boganwan,

唔使驚, 亦都唔使咁緊張, 你咁緊張, 又點可以幫到 bb 呢, 係咪

首先, 係咪健康院d 醫生同 bb check 到佢有斜頸呀? 佢地應該會寫紙比你去醫院見物理治療師, 跟住排期做物理治療. 你一定要信佢地既專業呀. 你一定要有心理準備喎, 你第一次見物理治療師同bb 做 lok 頸或儀器震果粒"波子"時, 有d bb會喊架:-( 好多媽咪亦都會喊架 :cry: 但係我無喊到(可能我夠硬淨), 其實佢地有解釋過, 其實 bb 係唔會覺得痛架, bb 喊只係因為佢地唔鍾意d 人咁搞佢咋. 仲有, 最緊要聽從物理治療師既吩咐, 每日要同bb 做佢地教你同bb 做既動作, 好簡單但又好有用, 同埋要改變抱bb時既動作就ok 喇.

我囝囝出世時都有呢個 case, 做物理治療由 3 days per week, --> 2 days per week, --> 1 day per week, --> 1 day per two weeks....... 直至我囝囝4個月大就已經"畢業"啦 而家我囝囝2歲大啦, 乜事都無 :mrgreen:

有咩唔明, 可以再問架 :idea:


男爵府

積分: 6083


3#
發表於 06-3-11 13:30 |只看該作者

Re: 新生兒斜頸

Michelmcy,

好多謝你同我分享你的寶貴經驗呀! 我個心定返晒啦~
bb未出院(出生左2日), 出院時會排期做物理治療, 不過為人父母者, 真係小小事都令我死去活來... 唉!
這是我們的第一個bb, 所以特別緊張~~
再次衷心感激你!


複式洋房

積分: 312


4#
發表於 06-3-11 14:15 |只看該作者

Re: 新生兒斜頸

Michelmcy 寫道:
boganwan,

唔使驚, 亦都唔使咁緊張, 你咁緊張, 又點可以幫到 bb 呢, 係咪

首先, 係咪健康院d 醫生同 bb check 到佢有斜頸呀? 佢地應該會寫紙比你去醫院見物理治療師, 跟住排期做物理治療. 你一定要信佢地既專業呀. 你一定要有心理準備喎, 你第一次見物理治療師同bb 做 lok 頸或儀器震果粒"波子"時, 有d bb會喊架:-( 好多媽咪亦都會喊架 :cry: 但係我無喊到(可能我夠硬淨), 其實佢地有解釋過, 其實 bb 係唔會覺得痛架, bb 喊只係因為佢地唔鍾意d 人咁搞佢咋. 仲有, 最緊要聽從物理治療師既吩咐, 每日要同bb 做佢地教你同bb 做既動作, 好簡單但又好有用, 同埋要改變抱bb時既動作就ok 喇.

我囝囝出世時都有呢個 case, 做物理治療由 3 days per week, --> 2 days per week, --> 1 day per week, --> 1 day per two weeks....... 直至我囝囝4個月大就已經"畢業"啦 而家我囝囝2歲大啦, 乜事都無 :mrgreen:

有咩唔明, 可以再問架 :idea:



我囡囡有斜腳, 因子宮太迫之故,介去醫院睇物理治療,只係習慣問題, 唔係結構性,半年後無事. 我有見其他小朋友做頸或腳. 要趁早做.


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


5#
發表於 06-3-17 00:08 |只看該作者

Re: 新生兒斜頸

Michelmcy 寫道:
boganwan,

唔使驚, 亦都唔使咁緊張, 你咁緊張, 又點可以幫到 bb 呢, 係咪

首先, 係咪健康院d 醫生同 bb check 到佢有斜頸呀? 佢地應該會寫紙比你去醫院見物理治療師, 跟住排期做物理治療. 你一定要信佢地既專業呀. 你一定要有心理準備喎, 你第一次見物理治療師同bb 做 lok 頸或儀器震果粒"波子"時, 有d bb會喊架:-( 好多媽咪亦都會喊架 :cry: 但係我無喊到(可能我夠硬淨), 其實佢地有解釋過, 其實 bb 係唔會覺得痛架, bb 喊只係因為佢地唔鍾意d 人咁搞佢咋. 仲有, 最緊要聽從物理治療師既吩咐, 每日要同bb 做佢地教你同bb 做既動作, 好簡單但又好有用, 同埋要改變抱bb時既動作就ok 喇.

我囝囝出世時都有呢個 case, 做物理治療由 3 days per week, --> 2 days per week, --> 1 day per week, --> 1 day per two weeks....... 直至我囝囝4個月大就已經"畢業"啦 而家我囝囝2歲大啦, 乜事都無 :mrgreen:

有咩唔明, 可以再問架 :idea:


Michelmcy講得好岩....
我仔仔都一樣, 先天性斜頸, 做左差唔多一年物理治療, 好番晒喇, 而家就黎15個月, 都好ok, boganwan你有時間去睇睇佢個web既故事書, 可以分享到我地既過程, 有咩唔明, 可以pm我.

ps...我睇住仔仔比人摟頸 :-( 左好多次.
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo