Re: 新生兒斜頸
Michelmcy 寫道:
boganwan,
唔使驚, 亦都唔使咁緊張, 你咁緊張, 又點可以幫到 bb 呢, 係咪
首先, 係咪健康院d 醫生同 bb check 到佢有斜頸呀? 佢地應該會寫紙比你去醫院見物理治療師, 跟住排期做物理治療. 你一定要信佢地既專業呀. 你一定要有心理準備喎, 你第一次見物理治療師同bb 做 lok 頸或儀器震果粒"波子"時, 有d bb會喊架:-( 好多媽咪亦都會喊架 :cry: 但係我無喊到(可能我夠硬淨), 其實佢地有解釋過, 其實 bb 係唔會覺得痛架, bb 喊只係因為佢地唔鍾意d 人咁搞佢咋. 仲有, 最緊要聽從物理治療師既吩咐, 每日要同bb 做佢地教你同bb 做既動作, 好簡單但又好有用, 同埋要改變抱bb時既動作就ok 喇.
我囝囝出世時都有呢個 case, 做物理治療由 3 days per week, --> 2 days per week, --> 1 day per week, --> 1 day per two weeks....... 直至我囝囝4個月大就已經"畢業"啦
而家我囝囝2歲大啦, 乜事都無 :mrgreen:
有咩唔明, 可以再問架 :idea:
Michelmcy講得好岩....
我仔仔都一樣, 先天性斜頸, 做左差唔多一年物理治療, 好番晒喇, 而家就黎15個月, 都好ok, boganwan你有時間去睇睇佢個web既故事書, 可以分享到我地既過程, 有咩唔明, 可以pm我.
ps...我睇住仔仔比人摟頸 :-( 左好多次.
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心