婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


1#
發表於 12-8-13 16:18 |只看該作者
很久沒有在這裡發帖,因為6299幾乎同我無關係一般所以無野要呻 !

但前幾天發生了一件事同我姑仔有關,也令老公同她的關係從此決裂. 當然不是一朝一夕的,今之終於過了老公的底線~

叔仔既關係在兩年前已決裂,兩兄弟從始一年也不見一面不講一句說話! 誰對誰錯我不敢講,但心中有愧的以後都不敢望我老公一眼,這是事實!

老公主動約姑仔吃生日飯,一星期前約好,兩天前決定時間地點,枱是由我book 的~
7:00 我家老公連女兒20個月大,一行準時到達. 到場的只有62一個~
老公打俾姑仔,她說男朋友有事未收工所以未出來 連在等她車出來的99也仍在家中~

第一我們從未收過通知姑仔男友是會來的,二來約定時間到了先通知人是合理嗎?

最後99自己一個在家中出去坐巴士,等了20分鐘都無車

姑仔8:10先坐自已的私家車到達餐廳 ! 吃飯的一個半鐘姑仔同佢男友沒表現過任何悔意/唔好意思/說對不起要大家等.....
我知道老公當時不是為了6299 應該立即起身走人或是開火.....

回家後老公同我講"以後都唔會再約佢地,只會見6299 ! " "老死不相往來....."

對~你們從未尊重你的大哥,換來他對你們完全死心. 日後有事不要問大哥為什麼不幫手,問自己你們曾經點對待他....

點評

smallfoothk  不明白,因什麽事得咁差關係?家人有仇嗎?  發表於 12-8-14 09:56


禁止訪問

積分: 3348


2#
發表於 12-8-13 16:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23500


3#
發表於 12-8-13 16:50 |只看該作者
應該係唔只呢一件事既.
約食飯遲到仲咁既態度,俾邊個都嬲啦.

點評

smallfoothk  遲到是小事,如等lovefrirend,遲3小時都等  發表於 12-8-14 10:01


男爵府

積分: 9786

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-8-13 17:08 |只看該作者
你个姑仔真係過份咗, 知道會遲早D打个電話俾亞哥講聲嘛

點評

smallfoothk  大家都有責任,哥叫打個電話先  發表於 12-8-14 10:03


侯爵府

積分: 20577

2025勳章蛇年勳章 2018父親節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 +5熱血勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-8-13 17:14 |只看該作者
古語有云﹕冰封一尺非一日之寒,有時好多嘢都係累積以來的,樓主,叫你C6唔好咁嬲,對身體唔好架

點評

purple_onion  agreed  發表於 12-8-14 12:44
smallfoothk  agree  發表於 12-8-14 10:03


大宅

積分: 3445


6#
發表於 12-8-13 17:15 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰?

最憎人遲到仲唔覺得自己唔啱!



點評

smallfoothk  最高記錄要遲3小時,但遲到好過冇到  發表於 12-8-14 10:06
joanE  agree no more  發表於 12-8-14 09:42


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-8-13 17:22 |只看該作者
回覆 lovelycats1437 的帖子

唔c 嬲~如果佢哋都唔care 你c6, 你c6唔駛為咗佢哋嬲~~~
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


8#
發表於 12-8-13 17:38 |只看該作者
的確會有人覺得遲到無什麼大不了, 但身為一個成人,遲到不是不可原諒也可以有好多處理方法!

一家人吃飯 , 3次2次都遲到的 !

6年以來無人叫過我一聲阿嫂, 事實上我唔介意~ 不過原來我老公好介意,因為咁樣俾佢覺得無人專重身為"大哥"既佢!

她/他們有事時就大哥大哥, 要出力出錢老公都無講半句......

身為老婆既我只可以為佢心痛....

點評

MimiChun  講真有人叫大嫂, 但明知不是真心或另有目的, 咪當時運高聽不到仲好 -_-  發表於 12-8-14 12:40
wanttobeamum  正常呀!!!!你老公好錫你哦!!!  發表於 12-8-13 23:39
dolphinmama  完全明白!!!!!樓主,我個PK姑仔都係咁!!!!!!!!  發表於 12-8-13 21:10
lolmum    發表於 12-8-13 18:17


複式洋房

積分: 305


9#
發表於 12-8-13 18:29 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰?

有事就大佬,無事就儍佬!



點評

MimiChun  我老公做了傻佬好多年 -_-  發表於 12-8-14 12:42
MimiChun  一針見血  發表於 12-8-14 12:41


水晶宮

積分: 57108


10#
發表於 12-8-13 18:32 |只看該作者
兄弟姊妹緣份沒了,就沒辦法了

點評

purple_onion  same for me ...  發表於 12-8-14 12:45


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-8-13 18:39 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 12-8-13 17:38
的確會有人覺得遲到無什麼大不了, 但身為一個成人,遲到不是不可原諒也可以有好多處理方法!

一家人吃飯 , 3 ...
遲到係好唔岩,但都未至於要決裂喎。。。如果單睇呢件事同無叫你阿嫂兩件事,
會覺得你地好小氣

可能之前發生左D事令你地本身己經唔鐘意佢地啦。。。


男爵府

積分: 6888


12#
發表於 12-8-13 21:57 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰?

你就好,你老公撐你覺得你冇比人尊重,我爸媽就唔係喇個個都當我媽係四姐,唔係阿嫂,連我都睇唔過眼!




男爵府

積分: 9089


13#
發表於 12-8-13 22:12 |只看該作者

版主 的帖子

係嬲,不过講得嚴重左,遲到真係好多人都會,仲要例遲,我老公同佢兩个阿哥都係最鍾意遲




大宅

積分: 4328


14#
發表於 12-8-13 22:16 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰?

呢d人,想7點食飯要約佢5點先得wo




男爵府

積分: 7166

玩具勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-8-13 22:41 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰

其實樓主C6咁嬲我唸係因為佢個妹好當佢無到 老馮遲到 仲覺得自己岩 佢遲到點都有得食 你地又唔會走左去 ,,,我好明白 因為我c6都係大佬 佢D細佬妹都係咁 真係冰封三尺非一日之寒 個重點根本唔係"遲到"咁簡單 law




子爵府

積分: 10483


16#
發表於 12-8-13 23:02 |只看該作者

引用:的確會有人覺得遲到無什麼大不了,+但身為一

原帖由 lovelycats1437 於 12-08-13 發表
的確會有人覺得遲到無什麼大不了, 但身為一個成人,遲到不是不可原諒也可以有好多處理方法!

一家人吃飯 , 3 ...
我嫁左比我老公2年,我叔仔一樣一聲都無叫過我,連望都吾會望,我只當呢個人吾識禮貌



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


大宅

積分: 2082


17#
發表於 12-8-13 23:16 |只看該作者

引用:兄弟姊妹緣份沒了,就沒辦法了

原帖由 diong 於 12-08-13 發表
兄弟姊妹緣份沒了,就沒辦法了
我身同感受



點評

purple_onion    發表於 12-8-14 12:46


大宅

積分: 1672


18#
發表於 12-8-14 00:12 |只看該作者
我老公有一妹一細佬,我哋結婚有十幾年;
佢哋冇叫過阿嫂。


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-8-14 01:15 |只看該作者


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 12-8-14 01:22 |只看該作者

回覆:終於決裂了,你們可以怪誰

我想問你叔仔同姑仔關係好嗎?



點評

lovelycats1437  佢地關係好好的,因為都是同一類人~ 目中無人~  發表於 12-8-14 09:31

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo