自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2559


1#
發表於 12-8-15 23:28 |只看該作者
我32週, 今日胎動明顯少咗, 呢兩日又手指庳, 呢兩個week對脚又有水腫, 仲有少少啫喱狀既分泌物, 個肚又較大, 仲要成日都實(第一胎, 醫生話係中b), 已轉頭, 會唔會係個頭已經落咗個骨位呢? 有D怕會早產, 有冇人同我一樣或者有呢個經驗分享下ar, thx.....


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 12-8-15 23:31 |只看該作者
你係咪應該去產前產後度問呢 ?

不過你每日要數胎動, 你有無數 ? 肚實係正常, 因為子宮要練習, 至於水腫, 老人家過腫3次, 消腫3次就生得, 而且你得32wk, 個b應該未入盆骨, 通常去到9個月先會入定骨位等出世既.....

點評

cherriefsy  平時bb踢到我數唔到ga, 所以先咁奇怪  發表於 12-8-15 23:59


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 12-8-16 00:00 |只看該作者
咁你可以日頭見佢成個鐘都唔郁, 就推吓個肚, bb通常會郁兩野既, 整醒咗bb, 咁就會易數好多.....

點評

cherriefsy  bb其實有郁,不過係明顯少咗一半low,  發表於 12-8-16 00:05


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 12-8-16 00:09 |只看該作者
咁你幾時再去健康院 ? 如果驚既可以約早d去....

點評

cherriefsy  我30號先去ar  發表於 12-8-16 00:24


子爵府

積分: 12676


5#
發表於 12-8-16 00:16 |只看該作者
如果bb落左盆骨位,你會feel到bb個頭頂住三角位,會頂到好痛,行路會好辛苦,好似bb就黎bee出黎。
不過安全d,去私家照超聲波。

點評

cherriefsy  其實三角位我一早就痛, 因為bb重, 我唔識分, 唯有睇多幾日睇下點la  發表於 12-8-16 00:26


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 12-8-16 00:25 |只看該作者
本帖最後由 chocolate9592 於 12-8-16 00:27 編輯

咁你聽日打去問吓, 可唔可以改早d, 如果真係成大半日都唔郁, 你可以入急症, 等e生幫你check吓架.....

點評

cherriefsy  佢又唔係唔郁, 係少咗同有D唔同啫  發表於 12-8-16 00:28


珍珠宮

積分: 39038

陪月勳章


7#
發表於 12-8-16 00:26 |只看該作者

回覆:32w胎動少咗, 怕bb早產決氧....

最基本一定要有胎動, 12小時如果少過十下要即刻去急症呀!



點評

cherriefsy    發表於 12-8-16 00:28


大宅

積分: 1550


8#
發表於 12-8-16 00:28 |只看該作者

回覆:32w胎動少咗, 怕bb早產決氧....

胎動少過10次要去急症



點評

cherriefsy  係唔係bb郁完一倫完咗當一次ar?  發表於 12-8-16 00:29


男爵府

積分: 7293

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-8-16 00:30 |只看該作者
睇到我都好擔心,希望樓主無事啦,擔心既就check下啦!唔好自己嚇自己呀!

點評

cherriefsy  我睇多幾日如果再唔對路就去check ga喇  發表於 12-8-16 00:32
http://www.pregnology.com/faralong.php?month=8&day=08&year=2014


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


10#
發表於 12-8-16 00:30 |只看該作者
咁你一係打去健康院要求早d去見e生, 再唔係睇c+, 照吓胎水夠唔夠, 因為胎水少都會咁架.....

點評

cherriefsy  我胎水夠ar, 聽日打去健康院問下la  發表於 12-8-16 00:37


男爵府

積分: 7293

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-8-16 00:34 |只看該作者
http://www.pregnology.com/faralong.php?month=8&day=08&year=2014


男爵府

積分: 7293

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-8-16 00:35 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-8-16 00:30
咁你一係打去健康院要求早d去見e生, 再唔係睇c+, 照吓胎水夠唔夠, 因為胎水少都會咁架..... ...
睇c十唔洗驚咁耐

點評

cherriefsy  c+今年寸到死仲衰過政府, 我另願去政府喇  發表於 12-8-16 00:38
http://www.pregnology.com/faralong.php?month=8&day=08&year=2014


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 12-8-16 00:35 |只看該作者
雲呢拿 發表於 12-8-16 00:35
睇c十唔洗驚咁耐
睇吓樓主會唔會去睇c+.....

點評

雲呢拿  我就唔敢搏,一定睇C十  發表於 12-8-16 00:38


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


14#
發表於 12-8-16 00:39 |只看該作者
雲呢拿 發表於 12-8-16 00:35
睇c十唔洗驚咁耐
我陀個陣成日都有胎動, 又肚實, 所以唔駛成日睇c+, 我全期只睇過兩次咋.....

點評

雲呢拿  我無去過健康院,由驗到有到而家都係睇c十~  發表於 12-8-16 00:43


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


15#
發表於 12-8-16 00:40 |只看該作者

引用:Quote:雲呢拿+發表於+12-8-16+00:35+睇c十

原帖由 chocolate9592 於 12-08-16 發表
睇吓樓主會唔會去睇c+.....
如果少過十次去急症,我個女都係因為郁少過十次,心跳減慢,俾人即人的去催生




用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


16#
發表於 12-8-16 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chocolate9592+於+12-08-16+

原帖由 B媽-Blue 於 12-08-16 發表
如果少過十次去急症,我個女都係因為郁少過十次,心跳減慢,俾人即人的去催生



...
即日




珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


17#
發表於 12-8-16 00:41 |只看該作者
B媽-Blue 發表於 12-8-16 00:40
即日
等樓主聽日決定喇......


男爵府

積分: 7293

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-8-16 00:44 |只看該作者
B媽-Blue 發表於 12-8-16 00:40
如果少過十次去急症,我個女都係因為郁少過十次,心跳減慢,俾人即人的去催生



...
好危險
http://www.pregnology.com/faralong.php?month=8&day=08&year=2014


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 12-8-16 00:44 |只看該作者
雲呢拿 發表於 12-8-16 00:35
睇c十唔洗驚咁耐
我唔駛去c+, 因為我個file係e院跟, 我都唔駛去健康院, 次次都入e院照超聲波......慳番唔駛睇c+.....


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


20#
發表於 12-8-16 00:48 |只看該作者

引用:Quote:B媽-Blue+發表於+12-8-16+00:40+如果

原帖由 雲呢拿 於 12-08-16 發表
好危險
其實廿八周開始d醫生已經好緊張,因為肚細,胎水少,到後期一個月照2次,另外一星期返去check三次,郁唔夠怕危險,所以要即日催生



點評

雲呢拿    發表於 12-8-16 00:52

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo