心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


1#
發表於 06-3-16 23:10 |只看該作者

點算好

b仔而家食飯成日含飯...一啖飯含左幾個字都唔捨得吞...d飯由熱變凍...以前半個鐘食完...而家一個鐘都未食完...鬧又鬧過...打又打過...有咩辦法...可以令佢唔好再含飯...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 2090


2#
發表於 06-3-16 23:49 |只看該作者

Re: 點算好

Hi, onon1022 :
我同你個case都係差唔多,以前啖啖吞,而家啖啖含,以前個個都讚佢乖,食得又多又快趣,而家就.....唉 ,佢含完都唔吞,隔多一陣就吐返曬出黎,真係無佢"fu",我都想知有咩辦法可以令佢唔好再含飯?!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo