Re: 阿女病左, 好唔開心!!
焱焱 寫道:
夾梗食係好容易嘔架!問醫生攞藥丸,會唔會易食啲呀?
你個女更係細個食完藥就嘔,所以有陰影.
你咁猛個女更加怕食藥,下次食藥輕鬆啲講吓笑話,閒話家常,分散佢注意力.唔係一次就得,湊仔女要耐性,努力!never give up呀! 姊妹
焱焱,
我已經叫醫生開藥丸架啦, 但係阿女唔肯成粒吞, 又要整碎佢, 一陣又咁, 一陣又咁。本應3點要食既藥, 攪到6點先食到, 中途嘔左幾次, 我寧願病個果係我, (雖然我家陣都病緊),
多謝大家關心!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!
你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。