心聲留言

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 06-3-9 16:02 |只看該作者

阿女病左, 好唔開心!!

阿女扁桃腺發炎, 唔肯食藥, 夾梗要佢食, 食完又嘔晒出黎, 我好辛苦呀!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


民房

積分: 93


2#
發表於 06-3-9 16:19 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!


非常明白妳此刻心情, 囡囡病已經好慘, 仲要迫食藥水, 像打攪一樣, 無辨法, 向好方面, 對症下藥是對小朋友的最好方法, 試下慢慢挑她開心, 飲多d暖水, 買玩具給她, 告訴她食完藥可以拆開玩具玩


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 06-3-9 16:35 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

Alex,

阿女已經8歲幾架啦, 同佢食藥真係好似打仗咁, 呢頭食, 個頭嘔, 我要企係廁所同佢食。
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


侯爵府

積分: 21554


4#
發表於 06-3-9 16:54 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

係呀, 食藥好煩, 逼佢無用嫁, 真係呢頭食, 個頭嘔番, 所以要"TUMP"嫁, "TUMP"掂就好辦事.


伯爵府

積分: 17464

好媽媽勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 06-3-9 17:09 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

不如你用針筒, 一射射入喉嚨, 無(金)易嘔.


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 06-3-9 17:24 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

唉, 食3次, 就嘔3次, d 藥都比佢嘔左一半, 我家陣想"c"!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 3329


7#
發表於 06-3-9 18:21 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

夾梗食係好容易嘔架!問醫生攞藥丸,會唔會易食啲呀?
你個女更係細個食完藥就嘔,所以有陰影.
你咁猛個女更加怕食藥,下次食藥輕鬆啲講吓笑話,閒話家常,分散佢注意力.唔係一次就得,湊仔女要耐性,努力!never give up呀! 姊妹    


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 06-3-9 18:49 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

焱焱 寫道:
夾梗食係好容易嘔架!問醫生攞藥丸,會唔會易食啲呀?
你個女更係細個食完藥就嘔,所以有陰影.
你咁猛個女更加怕食藥,下次食藥輕鬆啲講吓笑話,閒話家常,分散佢注意力.唔係一次就得,湊仔女要耐性,努力!never give up呀! 姊妹    


焱焱,

我已經叫醫生開藥丸架啦, 但係阿女唔肯成粒吞, 又要整碎佢, 一陣又咁, 一陣又咁。本應3點要食既藥, 攪到6點先食到, 中途嘔左幾次, 我寧願病個果係我, (雖然我家陣都病緊),

多謝大家關心!!

謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 3329


9#
發表於 06-3-9 19:20 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

啲藥丸整碎咗好苦架,下次千其唔好.


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 06-3-9 20:02 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

焱焱 寫道:
啲藥丸整碎咗好苦架,下次千其唔好.



我夠知啦, 佢又唔肯成粒吞, 我就黎比佢激死架啦!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 3329


11#
發表於 06-3-9 21:07 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

你唔怕遠"的"個女黎我屋企等我對付佢.
再唔得等我個仔用美男計降服佢.


[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/12/20/144724.gif[/img]


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 06-3-9 22:09 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

焱焱 寫道:
你唔怕遠"的"個女黎我屋企等我對付佢.
再唔得等我個仔用美男計降服佢.


[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/12/20/144724.gif[/img]



焱焱,

岩岩餵完藥佢又去嘔啦!!

我想要劉德華得嗎?
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 3329


13#
發表於 06-3-9 22:27 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!


其實你有無諗過等個女自己"吽"到好,即係狂飲水同狂訓.


親生仔就俾得你,劉德華係我架!你諗都唔好諗.


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 06-3-9 22:35 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

焱焱,

佢扁桃腺發炎, 一定要食藥架!!

其他男人就得, 一講到劉德華就點都唔得架啦!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


大宅

積分: 3329


15#
發表於 06-3-9 22:44 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!


唯有望你個女第日嫁個醫生,等佢個醫生老公攪惦 你個女.

劉德華我都有啲厭啦!好啦,你搵竹野內蘴黎同你換啦.


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 06-3-9 22:49 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

焱焱 寫道:

唯有望你個女第日嫁個醫生,等佢個醫生老公攪惦 你個女.

劉德華我都有啲厭啦!好啦,你搵竹野內蘴黎同你換啦.


弊啦, 我唔知乜水係竹野內豐, 我去藥材鋪買D"咸竹蜂"用黎代替得嗎?
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


男爵府

積分: 9520


17#
發表於 06-3-9 22:58 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

亞囡都有呢個問題, 食親西藥便嘔, 藥丸&藥水都係一樣, 真係冇佢辦法, 佢真係睇下個醫生only....d藥都冇咩點吃。 同醫生講佢吃唔到藥, 嘔多過食.......醫生比多樽止嘔藥佢吃, 都未食........聞到d藥味已經嘔
所以而家佢多數睇中醫, 中藥雖然苦, but 佢唔會嘔, 雖然食親都成個鐘! but冇計, 病就要吃藥.


大宅

積分: 3329


18#
發表於 06-3-9 23:20 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

突然諗起,阿女會唔會係藥物敏感呢?
買咸竹蜂不如睇中醫,
竹野內豐係劇集"薄傑與皇妃"做薄傑

你早啲訓啦,聽日又要服侍個皇帝女呀!


男爵府

積分: 6423


19#
發表於 06-3-9 23:37 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

我個女間中都會有咁
情況...以前聞到某隻藥水就
想嘔...我就會攞定個盆黎
準備 :evil: 最近學人食
丸仔...頭兩次都有嘔...因為
佢吞極都吞唔到, 要飲大量
水先吞到...跟住就
嘔番晒出黎 :-( . 佢仲唸住返頭食
藥水 :evil:同佢講左...無得
返轉頭 呢兩次, 就
叫佢只可用
三淡水吞一粒藥丸, 否則, 同我
哎碎黎食 :-( 雖然係苦, 好彩佢刀叫
食左. 同麻無嘔 :-| 依家佢就有時
吞到, 有時吞唔到, 但比我想到中


我經驗係...
唔可以用太多
水比佢吞藥丸, 否則,
好易嘔番出黎


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 06-3-10 16:37 |只看該作者

Re: 阿女病左, 好唔開心!!

多謝大家既意見!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo