心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 352


1#
發表於 06-3-5 23:38 |只看該作者

有關自組小跳豆話劇班..一點感想﹐一點分享

首先 我唔係呻唔係鬧任何人/站長
以下只是一點分享

最初想搞一個自組的小朋友話劇班
係因為我囡囡去年參加過一個遊戲小組
佢好開心 好enjoy
但因為我同老公收入唔多 家庭開銷唔少
真係唔係好多budget可以比囡囡參加課外活動

最近係街撞返個導師 傾計時稔到可以自組一班
於是就著手籌辦了 而我只係為左係一個近近地的地方
可以比囡囡玩下 識下朋友仔學下野
唔洗等佢比d同學仔差d0甘 咩都無得學

其實$20堂X10人﹐扣左$40場租後﹐導師人工$160
佢以經收得平左 試問我邊有從中取利的空間?
呢條數 唔洗我講大家都識計 場租資料亦可以於網上找到
要比BK當係商業活動刪左留言 我真係覺得唔多開心

刪左就刪左啦 其實都差唔多已經搞得7788
A/B班都搞惦 只欠C班未夠人但都差唔多

不過 我就真係估唔到從最初的一班變兩班(或可能三班)
其實甘樣搞一個班真係唔小野做
排山倒海的e-mail﹐要覆問題﹐要同導師keep contact
加上最近我店長放假 我返工時間長左好多
但我覺得無問題 唔緊要
我唔想報名的媽媽失望同失信於小朋友
於是同導師傾左搞多班
本來想係B班找個媽媽代表做搞手 不過稔深一層
算啦 做開後做埋

當然 唔好以為我做得好唔開心
其實都有驚喜的
例如 有媽媽主動話可以幫手
同d媽媽傾開計又知道好多都唔係住呢區但都黎上堂
多謝你地唔介意坐車過黎上堂
等我唔洗擔心要返工的話無人帶囡囡去
而且媽媽們非常好 好合作
即使唔方便入數都有打比我 e-mail比我話返我知
及時安排另一種付款方式 你地真係好好 好交帶 真的﹗
(有d同我傾過計的媽媽都知我比人甩過底失晒預算)

無論如何多謝你地﹗

最後﹐既然BK又一個集體訂購版
何不開設一個自組興趣班的版?
各位媽媽都知道自組興趣班是直接支付工資給導師
不用給教育中心抽佣 學費便宜好多 而且較flexible
希望BK可以考慮 行我們一個方便
:-) :-) 自組話劇興趣小組﹐適合p1-p3 小朋友 :-) :-) 有興趣/查詢歡迎PM我


民房

積分: 163


2#
發表於 06-3-6 15:40 |只看該作者

Re: 有關自組小跳豆話劇班..一點感想﹐一點分享

Hi,小魚仙:
雖然我因地點問題,暫時沒有參加,不過都好多謝你呢個搞手及回覆,如果這班完後再有請通知,thanks a lot!


侯爵府

積分: 21554


3#
發表於 06-3-6 15:50 |只看該作者

Re: 有關自組小跳豆話劇班..一點感想﹐一點分享

其實我都有興趣, 不過地點唔啱囉


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 06-3-6 16:05 |只看該作者

Re: 有關自組小跳豆話劇班..一點感想﹐一點分享

但求無愧於心便可!加油!


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 06-3-6 21:42 |只看該作者

Re: 有關自組小跳豆話劇班..一點感想﹐一點分享

小魚仙,

唔駛唔開心,版主有自己立場,你有你的立場,大家都明白的。只係大家stand point 唔同。 謝謝你幫忙搞話劇班。


複式洋房

積分: 352


6#
發表於 06-3-7 02:11 |只看該作者

Re: 有關自組小跳豆話劇班..一點感想﹐一點分享

謝謝大家呢
真的﹐我沒有怪任何人/站長

反應0甘好係我完全稔唔到既事
如果大家上堂上得開心 記得話我知
我會好有成功感﹗﹗ ^_^

不過我今日出左更表星期日要返工
聽日會師下同同事調更
希望盡量都可以出席見下大家啦
:-) :-) 自組話劇興趣小組﹐適合p1-p3 小朋友 :-) :-) 有興趣/查詢歡迎PM我


侯爵府

積分: 22655

2011精緻種植勳章 畀面勳章


7#
發表於 06-3-11 12:03 |只看該作者

Re: 有關自組小跳豆話劇班..一點感想﹐一點分享

小魚仙,
我都係因為地點問題冇參加, 但我欣賞你ge 熱誠, 自組遊戲班都ok 啫

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo