自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   4


男爵府

積分: 7630


1#
發表於 12-8-19 13:51 |只看該作者
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心下沉, 再歹下去, 遲早會精神病的!

公司的老員工已成為神級的山寨主, 攪埋堆, 放毒是非, 製做蕉皮, 擦她鞋者生, 否則.....

普通員工的, 各自劃分工作區域, 臨時工的不妥合約工, 合約工的又不妥長工, 同工不同酬的問題, 以至食飯時間, 醫療, 大假, 福利人人也不同, 每日恩怨單單打打由此起.....

我試試高層的取向, 他話老員工跟隨他多年, 她不是這種人, 那麼如果我再說下去, 我豈不是"是非人"

我盡心盡力為公司多年, 得到的是不信任.

上司努力留我, 夢幻的高薪, 繼續為他擋住老員工, 繼續做一個有名無實的紙板人!

你會留下嗎?

點評

carng.ng  …相信對手見你加薪留任亦不會太hill張。我不會跟$作對。  發表於 12-8-19 15:27
carng.ng  即使自己做老闆都會面對是非,既然有高薪挽留何不留低﹖…  發表於 12-8-19 15:23


男爵府

積分: 8788


2#
發表於 12-8-19 14:01 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

留,天下烏鴉一樣黑!



點評

SARIDON  對,天下烏鴉一樣黑!  發表於 12-8-19 23:17


珍珠宮

積分: 37631


3#
發表於 12-8-19 14:04 |只看該作者
搵食!
我都好憎我份工既人同事,但為左$都要捱!

點評

wcpcelia  agree  發表於 12-8-20 13:28
Ericmo  完全同意!  發表於 12-8-19 15:05
榮盛  同意...如果大把$,就可以清高  發表於 12-8-19 14:12


水晶宮

積分: 52282


4#
發表於 12-8-19 14:04 |只看該作者
信媽 發表於 12-8-19 13:51
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心 ...
如果人工好高既, 睇錢份上留

點評

la_source    發表於 12-8-20 15:31
991129    發表於 12-8-20 13:40
newchun    發表於 12-8-20 13:26
kawai120  true  發表於 12-8-19 23:07

欲知前世因  今生受的是  欲知來世果  今生作的是
是故莫以善小而不為, 莫以惡小而為之
Karma - What you put out into the world comes back to you.
How you live you life determines what kind of life you will have.


男爵府

積分: 9433


5#
發表於 12-8-19 14:09 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

每天辛勞工作,只為著自己家庭温飽。別為不值得的人,不值得的事,影響自己的生活。有些事,嘅然自己無能為力,不要想太多。放開一點,日子好過一點。只要不傷害別人,做好自己本份,其他事不要太上心。



點評

onehundred    發表於 12-8-19 15:42
Ericmo    發表於 12-8-19 15:05


男爵府

積分: 5055


6#
發表於 12-8-19 14:09 |只看該作者
留!鬥命長!要食飯就要忍!


男爵府

積分: 8178


7#
發表於 12-8-19 14:09 |只看該作者
本帖最後由 bk_mommy 於 12-8-19 14:11 編輯
信媽 發表於 12-8-19 13:51
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心 ...

齋誠意挽留不留, 高薪挽留,! 


錢可以改善你現在的生活, 及對未來的安全感, 錢可以令你睇化一啲事情。


伯爵府

積分: 16847


8#
發表於 12-8-19 14:10 |只看該作者

回覆:信媽 的帖子

我只係小職員,不知做管理層的環境如果(例如無左呢份工,要搵返份差不多人工的工作難不難?)。如果我嘗試過努力過,甚到經歷過一次又一次樽頸位都發覺無用,我會揀走,因為我相信此處不留人,自有留人處。
辭職又可能面對另外兩個問題,唔洗再面對工作壓力,但可能變成係經濟壓力(未有工,新工人工錢少左)。亦有可能離開左個油鍋(舊工),跳去一個火坑(新工)




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-8-19 14:20 |只看該作者

引用:我已是中級管理層,+中年家庭支柱,+以為自己

原帖由 信媽 於 12-08-19 發表
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心 ...
留罷,儲多d傍身 - 我都有這種困擾,我揀咗留,再靜觀其變




琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


10#
發表於 12-8-19 14:23 |只看該作者
如果係家庭支柱, 無得揀 ! 加油


禁止訪問

積分: 81803


11#
發表於 12-8-19 14:25 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3802


12#
發表於 12-8-19 14:27 |只看該作者
其實間間公司都差唔多﹗只係睇錢同時間, 如果唔係太差, 留低亦係一個好選擇, 做好自己本份已經係對公司好﹗其他人做唔做嘢人哋係會睇到的, 就算自己唔講有人自然會傳出去, 無謂為d無謂人唔開心﹗

有時d嘢唔洗太上心, 老員工真係一個問題, 但佢驚你先會話你, 其實你都唔係一個名無實的紙板人, 你有價值佢先會咁對你咋﹗


珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-8-19 14:27 |只看該作者

引用:我已是中級管理層,+中年家庭支柱,+以為自己

原帖由 信媽 於 12-08-19 發表
我已是中級管理層, 中年家庭支柱, 以為自己下半生都不需要這信!

但返工已很灰, 心中團火已沒有了, 自信心 ...
我返工只為錢




禁止訪問

積分: 81803


14#
發表於 12-8-19 14:28 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11028


15#
發表於 12-8-19 14:29 |只看該作者

回覆:信媽 的帖子

間間公司都係甘啦,樓主三思先辭職




大宅

積分: 4060


16#
發表於 12-8-19 14:29 |只看該作者
留, as you are 家庭支柱, 吾捱成家食風咩?


珍珠宮

積分: 33195

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-8-19 14:31 |只看該作者


公爵府

積分: 25643

畀面勳章


18#
發表於 12-8-19 14:31 |只看該作者

引用:留,天下烏鴉一樣黑!

原帖由 靚靚熊太太 於 12-08-19 發表
留,天下烏鴉一樣黑!





男爵府

積分: 7630


19#
發表於 12-8-19 14:32 |只看該作者
老板氣, 我又不是18,22, 多多也受得下!

但老屎忽下屬的氣, 真難頂! 仲日日放毒, 她把公司的物品放入我櫃內, 好彩我發現得早, 否則我身敗名裂, 很難再在這行立足!

小人真很難防的, 我身為主管以大局為重, 但她日日攪屎, 如果我唔執屎又係我錯, 為了高薪我才忍了咁耐的, 我現看心理醫生, 錢是賺到, 但我不想我兒子有個精神病的媽媽!

點評

sunshine-lover  為你健康著想, 你真係頂唔順,我支持你辭職,健康緊要過錢,你保重呀!  發表於 12-8-19 15:56


大宅

積分: 1691


20#
發表於 12-8-19 14:32 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

出到去未必搵到份甘高人工嘅工,為左唔影響到屋企,我覺得你應該留,捱埋佢,你得嘅!




首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo