自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15721


1#
發表於 12-8-21 00:17 |只看該作者
我身邊既朋友都係得一個疤痕,但我有成十個。阿媽話我果時接種卡介苗唔係打一針,個姑娘係咁吉左好多針,所以我有好多粒。。。。。有無人都係咁???




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo