婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1552


1#
發表於 12-8-21 16:08 |只看該作者
呢個板真係好親切好正,同我所發生既都差唔多,天下99一樣x




水晶宮

積分: 74328


2#
發表於 12-8-21 16:12 |只看該作者
遲D你睇多D,仲會覺得原來自己已經好幸福,
你會發現,原來第十七層地獄同第十八層,係有分別架.

點評

小肥楊    發表於 12-8-21 16:17


大宅

積分: 1552


3#
發表於 12-8-21 16:14 |只看該作者

引用:遲D你睇多D,仲會覺得原來自己已經好幸福,你

原帖由 方方媽媽 於 12-08-21 發表
遲D你睇多D,仲會覺得原來自己已經好幸福,
你會發現,原來第十七層地獄同第十八層,係有分別架. ...
唔會,因為我個個6299已經係經典



點評

gracechanbb  有幾經典先?  發表於 12-8-21 16:21


伯爵府

積分: 19705

畀面勳章


4#
發表於 12-8-21 16:22 |只看該作者

引用:遲D你睇多D,仲會覺得原來自己已經好幸福,你

原帖由 方方媽媽 於 12-08-21 發表
遲D你睇多D,仲會覺得原來自己已經好幸福,
你會發現,原來第十七層地獄同第十八層,係有分別架. ...
我睇左好多個post都發現,低處未算低





翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-8-21 16:26 |只看該作者
無錯!樓上JM們講得啱,浦得呢區多就知自己來都好幸福!
I 大蚊豬   


侯爵府

積分: 24626

畀面勳章


6#
發表於 12-8-21 16:33 |只看該作者
kayan1010 發表於 12-8-21 16:14
唔會,因為我個個6299已經係經典

基本上係好多jm眼中, 佢地既6299都係經典, 包括我6299


珍珠宮

積分: 49831


7#
發表於 12-8-21 18:09 |只看該作者
睇完你可能覺得自己個6299又唔系太衰,天外有天,人外有人
通街都系"極品"


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 12-8-21 18:29 |只看該作者

引用:遲D你睇多D,仲會覺得原來自己已經好幸福,你

原帖由 方方媽媽 於 12-08-21 發表
遲D你睇多D,仲會覺得原來自己已經好幸福,
你會發現,原來第十七層地獄同第十八層,係有分別架. ...
係架!真係低處未算低



為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


大宅

積分: 1552


9#
發表於 12-8-21 19:47 |只看該作者

回覆:好親切

總之新抱們,頂硬上呀




公爵府

積分: 27224

畀面勳章


10#
發表於 12-8-21 19:53 |只看該作者

回覆:好親切

我覺得我老公係執返來




男爵府

積分: 8523


11#
發表於 12-8-21 20:33 |只看該作者

回覆:好親切

雖然我下嫁我c6

由有$人變窮人

但至今令我一直覺得冇撰錯的是

佢有絕對能力和勇氣去疏遠佢一家怪獸




大宅

積分: 2559


12#
發表於 12-8-21 21:05 |只看該作者
呢道係我唯一既私人空間, 我見到呢道有咁多人D 99一樣咁衰, 自己冇咁寂寞, 仲有咁多人教路, 真係撐到下ga


禁止發言

積分: 16954


13#
發表於 12-8-21 21:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74328


14#
發表於 12-8-21 22:06 |只看該作者
美亞 發表於 12-8-21 21:58
笑C我....咁我最多系第十二層.你系幾多層 ? 我地打聲招呼 HI

我唔係地獄來架.
我無62.
99就每年做節,做生日會見面,一般都係大圍食飯,唔洗點埋身相處.
其他C6的兄弟姊妹都係易相處之人,因為大家都唔多出聲,無咩是非.
嫁左C6十幾年,我都係最近一兩年,先有其中一兩個人既電話.
99既電話都係有左幾年乍.



珍珠宮

積分: 35654


15#
發表於 12-8-21 22:09 |只看該作者

回覆:方方媽媽 的帖子






珍珠宮

積分: 35654


16#
發表於 12-8-21 22:10 |只看該作者

回覆:joanlaw710 的帖子






大宅

積分: 1552


17#
發表於 12-8-21 22:12 |只看該作者

回覆:好親切

我係第二層,一個星期食一次食,6299 1家住附近,本身係住十八層,之後我不停打仗,先可以住第二層




大宅

積分: 2967


18#
發表於 12-8-21 22:16 |只看該作者

引用:我覺得我老公係執返來 +

原帖由 fannychan1213 於 12-08-21 發表
我覺得我老公係執返來
握下手先!

我以為我老公石頭爆出黎架




禁止發言

積分: 16954


19#
發表於 12-8-21 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1552


20#
發表於 12-8-21 22:41 |只看該作者

引用:Quote:kayan1010+發表於+12-8-21+22:12+我

原帖由 美亞 於 12-08-21 發表
WA...原來你曾經住十八層GA ?咁你都算大命LO ? 可以行到今日.仲可以提升咁多層....公喜.公喜 認真福大命大 ...
我結婚三年全靠拼命打仗先有命係到ja




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo