自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1821


1#
發表於 12-8-23 23:21 |只看該作者
馬尼拉人質事件兩年,我諗好多香港人同masa 哥哥一樣仲未放棄。早兩日睇報紙知道masa哥申請法援不被接納。想薄盡綿力捐少少錢支持佢地找尋公道。唔知有冇媽媽都會支持?有冇傳媒朋友可以幫手?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo