嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6813


1#
發表於 06-3-14 00:54 |只看該作者

Goo.n尿片pat pat 紅晒

我阿b之前一直用pampers,妮飄都幾好,自從用了goo.n之後就經常pat pat紅晒,而且我覺得佢pat pat又紅又痛又腫,依家同佢換密de都係咁, :-( 以前用其他牌子從未試過咁,妳地用會唔會咁架??,我屋企仲有5包存貨呀 :-( ,雖然隻goo.n係又平質料又柔軟,不過唔岩我阿b :-(


等待驗證會員

積分: 469


2#
發表於 06-3-14 03:41 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

呢隻尿片比較焗身,吸濕後唔夠乾爽,你試


子爵府

積分: 12454


3#
發表於 06-3-14 09:40 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

千祈唔好搽濕疹膏呀!我個b(一個月大)就係初初紅紅哋,藥房推介一支寶貝濕疹膏,點知搽咗三日,仲多咗紅色點點。另一間又話寶貝濕疹膏唔夠力,又買咗支勁d嘅,點知兩日後損晒


男爵府

積分: 7083


4#
發表於 06-3-14 09:58 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我bb用goon 都係咁呀, 用到成個pat pat 好晒, 就算換得好密都係有紅, 用開huggies 唔會咁架....


男爵府

積分: 5849


5#
發表於 06-3-14 10:01 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒


我個仔都係用親goo.n就紅pat pat。 以前滿月冇幾耐用過, 情況仲差。 依家成歲, 已經唔係太敏感, 但如果痾屎痾得多嗰幾日就會出事, 所以用曬d存貨以後都唔買呢隻, 真係得不償失


男爵府

積分: 6813


6#
發表於 06-3-14 12:03 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

lo8189,barbie
我會試妳地教既方法,希望有改善啦 :cry:


男爵府

積分: 6813


7#
發表於 06-3-14 12:07 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

係呀,真係得不償失,好想e家立刻同佢換第2隻用,唔駛煩


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 06-3-14 12:23 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我個囡都係用完個patpat 紅哂出疹架....又大壓味 (用開pampers & nepia都冇事架)...好左買左2包乍..
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


男爵府

積分: 6813


9#
發表於 06-3-14 12:27 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

係ar,我阿b都係用阻呢隻之後好大壓味,我仲以為係我既問題添


大宅

積分: 3002


10#
發表於 06-3-14 12:56 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我本來都想買o黎試吓!
聽到個位媽咪意見,都喺用噃ampers囉!


大宅

積分: 1539


11#
發表於 06-3-14 13:24 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

me too.


大宅

積分: 1405


12#
發表於 06-3-14 14:19 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

聽到個個話卓X咁平,>>hk$68/60pcs.
我本來都想買o黎試吓!
聽到個位媽咪意見,都喺用噃ampers好d囉!

你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


子爵府

積分: 12409


13#
發表於 06-3-14 15:15 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

臭火, 之前有個topic又話點好點好....等我去買左一包打算試下沾~~


大宅

積分: 1405


14#
發表於 06-3-14 16:53 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

旦仔,
算啦,一包試下之ma,不用鬧人啦!可能個個BB唔同呢。

旦仔 寫道:
臭火, 之前有個topic又話點好點好....等我去買左一包打算試下沾~~
你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


子爵府

積分: 11765

好媽媽勳章


15#
發表於 06-3-14 17:05 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

don't angry la, since each bb is different, you think Pampers is the best, but some mama also said Pampers is worse, Fitti is better, but for my bb, Fitti would let him pat pat 紅晒


大宅

積分: 1502


16#
發表於 06-3-14 17:21 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

妳們不要argue啦. 我半年前都係在bk看到好多人話好用, 便到卓悅買了一包, 真的好好用, 誰知一星期後再買2包, 就用到pat pat紅晒, 用番nepia就即刻好番. 如是者試左幾日, 最後發覺原來後買的goon的片面是不吸水的, 一摸之下隻手是濕的. 所以我相信是一批批貨的質素有參差.


大宅

積分: 2767


17#
發表於 06-3-14 17:26 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

是不是分別在不同店舖買?會不會有假貨?
smallpig 寫道:
妳們不要argue啦. 我半年前都係在bk看到好多人話好用, 便到卓悅買了一包, 真的好好用, 誰知一星期後再買2包, 就用到pat pat紅晒, 用番nepia就即刻好番. 如是者試左幾日, 最後發覺原來後買的goon的片面是不吸水的, 一摸之下隻手是濕的. 所以我相信是一批批貨的質素有參差.


複式洋房

積分: 261


18#
發表於 06-3-14 17:28 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我個仔都用左兩年LU, SO FAR 無試過有問題....


禁止訪問

積分: 3159


19#
發表於 06-3-14 21:19 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 228


20#
發表於 06-3-14 21:51 |只看該作者

Re: Goo.n尿片pat pat 紅晒

我諗都係bb唔同, huggies用到起粒粒, 轉返同其他又冇事.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo