時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19809


1#
發表於 12-9-6 09:41 |只看該作者
本帖最後由 馬明嫂 於 12-9-6 09:43 編輯

從一位朋友FACBEOOK COPY下來 :


其實我明一樣米養百樣人,一個社會有好多唔同聲音係好正常,但有d聲音係特別令人洩氣。可能因為你對果d人有期望,覺得大家都算係讀過少少書,勉強都叫做知識分子。

領匯事件係一個好好既例子話比我地聽,當年盧少蘭婆婆阻領匯上市,比人話阻住地球轉阻人發達。未夠十年,一個個領匯商場趕絕左好多舊舖,變成一個商場裡面有齊百佳、萬寧、屈臣屎、大家樂、兩間七仔、麥記,我樓下商場仲有一間金行添,我都覺得真係好amazing。可能有好多人住開大型屋苑,見慣咁既陣容,更甚有d富有人家覺得有咁多連鎖店真係方便到嘔啦。但係對於我呢d黎講,樓下果間十幾年既文具舖被收皮,一間由舊村搬到新村做左廿幾年生意既藥材舖都比人收左皮,聽到果陣我堅係喊左。家下d商場陌生到要睇尋味回憶去搵d死剩久唌殘喘既老店。好,講完領匯,講爛鬼高鐵,o係立會比班建制派功能組別合力推動。宜家點﹖大陸果d唔合規格wor,炒到一餅咁,你敢唔敢撘﹖

ok,⋯⋯有d人覺得你地好嘈、咩野都反對。但你有冇了解過點解要反對呢﹖定係睇左幾日tvb新聞影住d人o係度嗌破喉嚨叫口號,然後覺得呢d人食飽飯冇野做。宜家有屋比你住,有野比你食,有工比你返,得閒去唱下k去cafe食壽司可以影下相share去facebook/instagram,你地應該好心足。Sorry,我地既人生唔應該止於係咁,呢個只係我地以為我地應有既生活。有冇諗過其實有好多野一步步被人削弱緊而我地唔知道。

好啦,你地斯文、精明、理性、守規矩、有地位、有品味…但你要明白宜家唔講道理係政府,係班官。最大粒果個連正面回應,露一露面都唔敢。你覺得大家可以點﹖我可以話比你知,宜家o係政總度既人
比呢一班o係屋企指住個電視話人野蠻、擾亂公眾秩序、有得食仲唔知足既順民,讀得書更多既大有人在,社會地位更高既大有人在。唔該唔好以為反對派係一班污合之眾,你咁樣諗只係你膚淺。

麻煩拎少少時間出黎真正留意下香港發生咩事,唔係只睇TVB同埋
Facebook三姑六婆你一句我一句。香港慶幸仲有好多途徑去吸收資訊,唔好等到冇得上facebook果日先覺得今出事


禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 12-9-6 09:44 |只看該作者

引用:從一位朋友FACBEOOK+COPY下來+:+其實我明一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19809


3#
發表於 12-9-6 09:45 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-9-6 09:44
政府點不講道理?你不想教可以用3年再傾,但而家係學民唔傾,一定要撤,誰不講理?



...

問題係一上左馬,你認為可以有下馬的道理嗎?

你還信嗎?? 哈

點評

Bugslife     發表於 12-9-6 11:13


複式洋房

積分: 375


4#
發表於 12-9-6 09:46 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-9-6 09:44
政府點不講道理?你不想教可以用3年再傾,但而家係學民唔傾,一定要撤,誰不講理?



...
一開始學民已要求公開地傾
不接受密室會談
但政府唔肯同學民公開討論
先搞到今時今日既地步
迫死佢既唔係學民,係政府,係吳克儉佢地自己


伯爵府

積分: 19809


5#
發表於 12-9-6 09:50 |只看該作者
重有一個好大問題

為什麼要急急上馬
既然人心所向大多反對國民教育
既然公眾有疑慮
還要急急上馬先

咁都係戚度迫我地去地接受


複式洋房

積分: 375


6#
發表於 12-9-6 09:53 |只看該作者
香港人係咪真係咁善忘?
當初係政府自己拒絕討論
硬上馬
同學民班人講,要傾就要閉門會議
學民唔想瓜田李下,要求有記者在場公開辯論
吳克儉懶高貴唔肯公開辯論
先搞到今時今日既田地


伯爵府

積分: 19809


7#
發表於 12-9-6 09:55 |只看該作者
Lilith 發表於 12-9-6 09:53
香港人係咪真係咁善忘?
當初係政府自己拒絕討論
硬上馬
好多香港係係好善忘
政府就係看中我地呢點

以前...我真係覺得事不關己己不勞心
但由97開始一次又一次係度迫埋黎
連我地呢不理既都要行出黎

一定要行動向政府SAY "NO"


複式洋房

積分: 223


8#
發表於 12-9-6 10:01 |只看該作者

引用:Quote:heichunmum+發表於+12-9-6+09:44+政

原帖由 馬明嫂 於 12-09-06 發表
問題係一上左馬,你認為可以有下馬的道理嗎?

你還信嗎?? 哈
算啦馬明嫂,正常人係無法將個爛蘋果變番好,仲有好多人都唔會記住中國人傳統智慧,有句話叫「物先腐而後蟲生」
愛國?中文根基都未打好,就知「愛」有多深刻啦!當然文盲、失學都可以愛國,不過係香港選擇做文盲又何用上學去呢?




伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-9-6 10:17 |只看該作者
馬明嫂 發表於 12-9-6 09:45
問題係一上左馬,你認為可以有下馬的道理嗎?

你還信嗎?? 哈
以家CY講既野, 仲有人信?
遠既唔好講
0雙非? 幾時????


大宅

積分: 4168


10#
發表於 12-9-6 10:19 |只看該作者

回覆:馬明嫂 的帖子

好有同感。大部份人習慣了溫水煮蛙,對香港好多方面一步步被削弱完全沒有反應。




水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-9-6 10:40 |只看該作者

引用:Quote:heichunmum+發表於+12-9-6+09:44+政

原帖由 馬明嫂 於 12-09-06 發表
問題係一上左馬,你認為可以有下馬的道理嗎?

你還信嗎?? 哈





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo