心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3901


1#
發表於 06-3-13 00:18 |只看該作者

去日本留學一年..

帶埋個仔去, 可行嗎..? 仔仔而家係香港讀緊 k1....去到日本放仔仔係全日班既 kindergarten, 甘又會唔會好難攪呢.?? 我真係好想去日本讀書, 但係要離開老公甘耐, 仲有我隻狗狗, 屋企家務我走左咪無人做?? 咪無人 cook 仲有洗衫之類, 諗來諗去好煩.... :-(
>>>>>????


男爵府

積分: 8832


2#
發表於 06-3-13 04:21 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

溜完返來可能無左個老公,
男人,要佢地一支公無老婆仔女係身邊1年o吾去搞搞震?
你係佢都未必得啦,個仔得個幾歲大,又成頭家o向HK,
你要去留學都唔係揀E個時間啦小姐,有心唔怕遲,
我都有10年無掂日文以家再讀返都OK啦。


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 06-3-13 04:35 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

如果你無小朋友還可以諗下,有小朋友就暫時閣置你既讀書計劃 ~~


大宅

積分: 1148


4#
發表於 06-3-13 12:47 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

stkyo 寫道:
如果你無小朋友還可以諗下,有小朋友就暫時閣置你既讀書計劃 ~~

agree


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


5#
發表於 06-3-13 13:58 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

kittho1068 寫道:
[quote]
stkyo 寫道:
如果你無小朋友還可以諗下,有小朋友就暫時閣置你既讀書計劃 ~~

agree[/quote]

我都同意...其實讀書...可以係香港讀...咪暫時係香港讀住書先囉...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 3901


6#
發表於 06-3-13 14:04 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

睇黎都係要留o係香港了
>>>>>????


洋房

積分: 56


7#
發表於 06-3-14 13:08 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

能實現自已的梦想よかったね。勇往日本、不要放棄。如果老公唔乖干脆就在曰本落地生根いいじゃないか。


侯爵府

積分: 22842


8#
發表於 06-3-14 13:12 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

睇你個情況, 真係唔適宜為咗去讀書而改變哂所有嘢....不如諗吓响hk搵黎讀啦.
Blythe_miki 寫道:
帶埋個仔去, 可行嗎..? 仔仔而家係香港讀緊 k1....去到日本放仔仔係全日班既 kindergarten, 甘又會唔會好難攪呢.?? 我真係好想去日本讀書, 但係要離開老公甘耐, 仲有我隻狗狗, 屋企家務我走左咪無人做?? 咪無人 cook 仲有洗衫之類, 諗來諗去好煩.... :-(


大宅

積分: 3901


9#
發表於 06-3-14 18:04 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

y01670 寫道:
能實現自已的梦想よかったね。勇往日本、不要放棄。如果老公唔乖干脆就在曰本落地生根いいじゃないか。



其實我老公都好鍾意日本, 但香港又有份好工...好難放低, 日本係咪唔比外人入籍??
>>>>>????


伯爵府

積分: 15199


10#
發表於 06-3-14 18:42 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

以我所知係! even你响邊讀10年書 :-|
其實如果你咁想去留學, 就應該留完返黎至生bb. 老實講, 俾你帶埋個仔去讀, 都唔係係諗得咁輕鬆架 :-|
Blythe_miki 寫道:
其實我老公都好鍾意日本, 但香港又有份好工...好難放低, 日本係咪唔比外人入籍??


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 06-3-14 21:19 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

以我所知,入籍日本只有一個方法,就係嫁/娶當地人,而且仲要放棄自己個姓至得,以前我識得一個男人,娶左個日本女人之後,佢唔肯放棄自己個姓所以無得入藉,但係佢個仔就跟左佢老婆姓,因為入左藉就方便係當地讀書 @_@



Blythe_miki 寫道:

其實我老公都好鍾意日本, 但香港又有份好工...好難放低, 日本係咪唔比外人入籍??


伯爵府

積分: 18262


12#
發表於 06-3-14 21:37 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

有左小朋友,哩d留學夢,妳放埋1,2邊la~! 同埋,我明嘅~未去過,而且係夢想,一定會好想實現,我當年都係,所以咩都無嘅時候去左日本讀左2年! 不過...又係老套果句,理想同現實永遠都有好大差距架! 其實只要妳有心,係hk讀,一樣可以得! 第時等個小朋友大d,咪去1個月短期留學,當完夢囉~!

同埋,如果妳依家忍心放底個小朋友同老公,妳真係要冒無左個老公嘅風險囉,即使唔係老公變心,我怕係妳會有變,同埋,果陣我喺日本,十居其9放底男朋友過去果d同學,個個都同男友分手架~


伯爵府

積分: 18262


13#
發表於 06-3-14 21:39 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

yes!!!!
所以我好憎日本哩樣野,痴鬼線,無情情要人無左自己個姓氏,仲要改佢地d 日本姓,巴之閉!!!! :tongue: :tongue: :tongue: [quote]
stkyo 寫道:
以我所知,入籍日本只有一個方法,就係嫁/娶當地人,而且仲要放棄自己個姓至得


大宅

積分: 1439


14#
發表於 06-3-14 23:23 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

想留係日本真係好難~
而家我都係努力咁去學...
希望可以有日去到日本做野...
可能呢個只係夢想...


男爵府

積分: 8832


15#
發表於 06-3-15 01:02 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

米水 寫道:
yes!!!!
所以我好憎日本哩樣野,痴鬼線,無情情要人無左自己個姓氏,仲要改佢地d 日本姓,巴之閉!!!!
講得好,
我讀日文都只係因為想賺鬼o西d日本仔錢,
我都極之討厭日本人,一個令人厭惡的民族 :tongue:


伯爵府

積分: 18262


16#
發表於 06-3-15 13:06 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

sako....咁又唔好咁丙d 日本人,佢地都有佢地好嘅一面,值得我地好好學習嘅地方,同埋,應該話,好人,同壞人,都唔分國籍嘅~
sako 寫道:
米水 寫道:
yes!!!!
所以我好憎日本哩樣野,痴鬼線,無情情要人無左自己個姓氏,仲要改佢地d 日本姓,巴之閉!!!!
講得好,
我讀日文都只係因為想賺鬼o西d日本仔錢,
我都極之討厭日本人,一個令人厭惡的民族 :tongue:


男爵府

積分: 6055


17#
發表於 06-3-15 15:25 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

Blythe_miki,

Is the working company of your husband has an office in Japan? If yes, then may be your husband can ask for an internal transfer.

Moreover, as I know there is "expat" package for staff who wants to work in Japan which including housing allowance and children education fee etc.


大宅

積分: 3901


18#
發表於 06-3-15 18:26 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

hi all,

thanks for sharing~~ 我去日本留學呢個 course 其實係 香港大學既 Japanese Studies 黎架, 係一個 Degree course, 讀 4年 + 去日本一年 就係甘 lor.

我老公係 o係 有線電視 做 Engineer 架, 日本無呢間公司呢..只得香港有

好多香港人都好唔鐘意日本人
>>>>>????


男爵府

積分: 8832


19#
發表於 06-3-16 01:02 |只看該作者

Re: 去日本留學一年..

我有好多客都係日本人,
總括,男既無禮貌,睇唔起人,女既懶有禮貌,虛偽,
當然全部都係我既偏見啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo