立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3901
男爵府
積分: 8832
象牙宮
積分: 206249
積分: 1148
stkyo 寫道: 如果你無小朋友還可以諗下,有小朋友就暫時閣置你既讀書計劃 ~~
子爵府
積分: 12600
kittho1068 寫道: [quote] stkyo 寫道: 如果你無小朋友還可以諗下,有小朋友就暫時閣置你既讀書計劃 ~~
洋房
積分: 56
侯爵府
積分: 22842
Blythe_miki 寫道: 帶埋個仔去, 可行嗎..? 仔仔而家係香港讀緊 k1....去到日本放仔仔係全日班既 kindergarten, 甘又會唔會好難攪呢.?? 我真係好想去日本讀書, 但係要離開老公甘耐, 仲有我隻狗狗, 屋企家務我走左咪無人做?? 咪無人 cook 仲有洗衫之類, 諗來諗去好煩.... :-(
y01670 寫道: 能實現自已的梦想よかったね。勇往日本、不要放棄。如果老公唔乖干脆就在曰本落地生根いいじゃないか。
伯爵府
積分: 15199
Blythe_miki 寫道: 其實我老公都好鍾意日本, 但香港又有份好工...好難放低, 日本係咪唔比外人入籍??
積分: 18262
積分: 1439
sako 寫道: 米水 寫道: yes!!!! 所以我好憎日本哩樣野,痴鬼線,無情情要人無左自己個姓氏,仲要改佢地d 日本姓,巴之閉!!!! 講得好, 我讀日文都只係因為想賺鬼o西d日本仔錢, 我都極之討厭日本人,一個令人厭惡的民族 :tongue:
積分: 6055
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy