網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 874


1#
發表於 12-9-3 08:21 |只看該作者
我用開淘X集運, 請問有無其他集運介紹. Thx!




大宅

積分: 4060


2#
發表於 12-9-3 08:39 |只看該作者
其實淘X集運點 work ? 睇極吾明


別墅

積分: 874


3#
發表於 12-9-3 08:52 |只看該作者

回覆:集運

都係將你買咗既貨送去佢地廣東既集運站, 在網上根據貨運號碼認領貨物, 收集後自行根據貨物的體積, 重量自己選擇送去OK便利店, 屋企, 或佢地既門巿收貨, 係方便, 但好似貴咗啲.




男爵府

積分: 6592


4#
發表於 12-9-3 08:58 |只看該作者

回覆:集運

其實你係淘寶入集運就有好多!可以睇評價





大宅

積分: 1551


5#
發表於 12-9-3 13:44 |只看該作者

引用:都係將你買咗既貨送去佢地廣東既集運站,+在

原帖由 Data 於 12-09-03 發表
都係將你買咗既貨送去佢地廣東既集運站, 在網上根據貨運號碼認領貨物, 收集後自行根據貨物的體積, 重量自己 ...
我都係用呢個集運,但係比其他貴幾多??我都想試下其他集運




別墅

積分: 957


6#
發表於 12-9-4 01:55 |只看該作者
有用緊有個幾好同好平集運~都唔錯呀~^^


男爵府

積分: 6510

畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 12-9-4 10:25 |只看該作者

引用:有用緊有個幾好同好平集運~都唔錯呀~^^

原帖由 幸福小嘉嘉 於 12-09-04 發表
有用緊有個幾好同好平集運~都唔錯呀~^^
係呀!你用邊個?
話心我知啦!




複式洋房

積分: 467


8#
發表於 12-9-4 18:40 |只看該作者
我之前就送去屋企,跟住知道用開果間原來可以係觀塘自取,仲要5蚊一公斤。
我即刻轉去自取,因為佢無最低消費,我試過真得一公斤都照幫我發落黎。哈,超正。咁樣就唔可以唔駛積落一大堆先發。超正
我都過佢上門既,佢地用京廣或者全日通,次次都有幫我送上樓。好過好鬼多集運。
間野叫:香港良心正品
係香港人開架,個店主叫何生。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo