自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768


1#
發表於 12-8-28 03:12 |只看該作者
想問如果在海外(例如日本,泰國等),
想用Viber or Tango致電回港,是否都是先打 00852+ 香港電話號碼?如在香港致電外國,又是否好像平時打IDD咁呀?但點知電訊碼係乜嘢呀?




珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-8-28 03:32 |只看該作者
TPMummy 發表於 12-8-28 03:12
想問如果在海外(例如日本,泰國等),
想用Viber or Tango致電回港,是否都是先打 00852+ 香港電話號碼? ...

我用viber正常手提號碼就可以了


子爵府

積分: 10936


3#
發表於 12-8-28 07:13 |只看該作者

回覆:tango or viber 問題

我用tango係日本打返香港都無加852




大宅

積分: 4766

畀面勳章


4#
發表於 12-8-28 07:24 |只看該作者

回覆:tango or viber 問題

要對方都有先得喎,如果無當idd收費架~





珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-8-28 07:29 |只看該作者
i use tango, no need to add 852 ga


侯爵府

積分: 20768


6#
發表於 12-8-30 02:32 |只看該作者

引用:Quote:TPMummy+發表於+12-8-28+03:12+想問

原帖由 chunchunbb 於 12-08-28 發表
我用viber正常手提號碼就可以了
即係連00852都唔駛?



點評

chunchunbb  唔洗吖,直撥手提(例如:9876 5432)就可以  發表於 12-8-30 07:54


侯爵府

積分: 20768


7#
發表於 12-8-30 02:33 |只看該作者

引用:我用tango係日本打返香港都無加852 +

原帖由 Abby_han 於 12-08-28 發表
我用tango係日本打返香港都無加852
tango 都係?即係連00852都唔駛?




子爵府

積分: 10936


8#
發表於 12-8-30 08:00 |只看該作者
TPMummy 發表於 12-8-30 02:33
tango 都係?即係連00852都唔駛?
唔使


侯爵府

積分: 20768


9#
發表於 12-8-30 16:52 |只看該作者

引用:Quote:TPMummy+發表於+12-8-30+02:33+tango

原帖由 Abby_han 於 12-08-30 發表
唔使
thank you




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo