自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3676


1#
發表於 12-8-30 00:56 |只看該作者
請問我b而家14個月,我要幾時報學校呢?
要咩準備?全日同半日制有咩分別,大約分別幾錢?點先可以申請學卷?




侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


2#
發表於 12-8-30 01:01 |只看該作者

引用:請問我b而家14個月,我要幾時報學校呢? 要

原帖由 bbleo614 於 12-08-30 發表
請問我b而家14個月,我要幾時報學校呢?
要咩準備?全日同半日制有咩分別,大約分別幾錢?點先可以申請學卷 ...
每間學校唔同,你打電話去心義既學校問




大宅

積分: 3676


3#
發表於 12-8-30 01:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbleo614+於+12-08-30+發表請

原帖由 KitAuYeung 於 12-08-30 發表
每間學校唔同,你打電話去心義既學校問
近我屋企有明愛,遁道衛理。。邊間好呢?



點評

hazello  兩間都報啦~~唔係實收  發表於 12-8-30 01:23


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


4#
發表於 12-8-30 01:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KitAuYeung+於+12-08-30+發表

原帖由 bbleo614 於 12-08-30 發表
近我屋企有明愛,遁道衛理。。邊間好呢?
打哂去問先,報左名收先再決定。報多幾間先。其實如果報N班,有啲學校一歲要報,有啲話未出世已經要報





大宅

積分: 3676


5#
發表於 12-8-30 01:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbleo614+於+12-08-30+發表近

原帖由 KitAuYeung 於 12-08-30 發表
打哂去問先,報左名收先再決定。報多幾間先。其實如果報N班,有啲學校一歲要報,有啲話未出世已經要報



...
嘩,甘早。。。




侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


6#
發表於 12-8-30 01:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KitAuYeung+於+12-08-30+發表

原帖由 bbleo614 於 12-08-30 發表
嘩,甘早。。。
係呀 聽日打去問啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo