)
係咪好靚呢
半價左 100.-
貓貓媽咪 寫道:
all,
睇吓我今日既戰利品![]()
1. 圈圈不倒翁係咪好靚呢
半價左 100.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133779.73650.jpg[/img]
[img align=left]http://www.kskids.com/new2/product_image/small/KI13002.jpg[/img]
2. 12m 褲仔~~唔記得左 10 幾 or 廿幾
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133777.50437.jpg[/img]
3. 12m top~~29.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133775.11092.jpg[/img]
4. 6-9M 夾衣 ~~ 12.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133774.12102.jpg[/img]
5. carter's 18m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133773.04970.jpg[/img]
6. paddington bear 12m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133772.45086.jpg[/img]
7. carter's 12m 夾衣 38.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133770.61587.jpg[/img]
8. peter rabbit 12m 牛仔褲連衫 ~ 69.-
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/117486/s180/122553.12133769.59816.jpg[/img]
9. k's kids ~patrick house bumper 半價左 150.-
(洗左影唔到比大家睇 :mrgreen:)
blackpigmum 寫道:
hi, mylulu007
我想問你個bb係唔係於2005年11月21日出世?係唔係東區呀?我個女女都係果日和係在東區出世...... 我都係在灣仔返工,我都有去過你講果間shop,佢d衫都幾ok喎
同埋我想問BB cute開倉地址係邊到?你可唔可以講比我知.....謝謝