自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20745


1#
發表於 12-8-31 09:22 |只看該作者
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
3.吾想

我-->暫時冇換樓打算, 睇住層樓升DOUBLE, 都幾開心.
但如果樓市真係跌, 可能會供一間用來收租.

所以我選3 (我係自私)

點評

961123  2  ,no eye see  發表於 12-8-31 10:44


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-8-31 09:24 |只看該作者
2/

層樓升左3倍, 就算買多層收租, 都唔知幾時先儲到首期


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


3#
發表於 12-8-31 09:30 |只看該作者

引用:想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?1

原帖由 jojo1234 於 12-08-31 發表
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
想。




伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


4#
發表於 12-8-31 09:30 |只看該作者

引用:想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?1

原帖由 jojo1234 於 12-08-31 發表
想問己經有私樓嘅媽咪, 你地點睇打擊樓市?
1.支持
2.冇意見
1





水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-8-31 09:33 |只看該作者
2 , 其實仲有好多因素影響樓市 .
我唔係炒家, 層樓係自用 , 將來留俾仔女 住 .

所以我無意見 .


子爵府

積分: 12065


6#
發表於 12-8-31 09:41 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

2 冇意見,百物騰貴,亦唔知可以壓低多少



Prayer is both a gift of grace and a determined response on our part.


珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-8-31 09:43 |只看該作者
3
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-8-31 09:46 |只看該作者
冇意見,夠食夠住,身體健康,唔想心煩

點評

DAISYLINYING    發表於 12-8-31 11:40
kuromi_kuromi    發表於 12-8-31 10:52
jllulu    發表於 12-8-31 10:30


子爵府

積分: 12745

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 12-8-31 09:46 |只看該作者
2 冇意見, 層樓係自住, 樓市升跌都唔會賣, 亦都無錢買多層

點評

luvysl_blythe  x2  發表於 12-8-31 12:15


禁止訪問

積分: 30006


10#
發表於 12-8-31 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8646


11#
發表於 12-8-31 09:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25680

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 12-8-31 09:54 |只看該作者
希望跌,不是因為想買多一層,而是現時太貴,新一代根本買唔起,又係要家長幫手。
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 9042


13#
發表於 12-8-31 09:54 |只看該作者
好矛盾~
想樓價跌10%左右俾我買間3房,但樓價跌的同時,我住緊層樓亦都會跌,估價跌左可能會影響銀行借錢俾我,所以...........

點評

siuchu0808  same here  發表於 12-8-31 12:09
llovehei  我都想樓換樓(3房),但現在個價真係好貴!  發表於 12-8-31 10:20
KT0603  我都係想樓換樓,但暫時無望.  發表於 12-8-31 10:08
graceyung  我都係,升又死,落又死  發表於 12-8-31 09:57
睇錢份上,我要忍忍忍~


公爵府

積分: 26525


14#
發表於 12-8-31 09:56 |只看該作者
無意見,有自住亦有收租物業,樓價會升會跌,總之時機合適就入貨


子爵府

積分: 13819


15#
發表於 12-8-31 09:57 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

1。買多間收租樓




大宅

積分: 2430


16#
發表於 12-8-31 09:59 |只看該作者
1


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 12-8-31 10:04 |只看該作者
1。買多間收租樓


男爵府

積分: 9246


18#
發表於 12-8-31 10:07 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

想買多層收租,但有排儲




禁止訪問

積分: 102652


19#
發表於 12-8-31 10:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 12-8-31 10:08 |只看該作者

回覆:想問己經有私樓嘅媽咪

無意見,宜家層樓係自住,暫時無需要換樓,亦無餘錢買多層樓收租。





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo