自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 983


1#
發表於 12-8-30 23:36 |只看該作者
利益申報: 本人C6是消防員, 返工有時忙到打電話都唔得閒!食無定時,一響鐘就出車!

一星期工作48小時是太少嗎? 為何要還價51小時? 可知消防員在紀律部隊中工時最長!

當年消防員絕食才成功爭取每周工作60小時減至54小時,消防處承諾會搞 48小時,今時今日都無改善過。

唔夠人手就要請人,為甚麼要勞役消防員? 消防員當值24小時內都要不停勞動才值得這份人工?

市民會反對讓消防員在不需要救火救人時休息嗎?

消防署提出「削減夜間人手」強推51工時,後果是出車時人手不足,晚上家家戶戶都是熟睡的市民,發生火災時比日間更加需要大量人手疏散和守救市民,到時要從四方八面調配夜間當值的消防員到場增援,視市民和消防員生命如草芥,不負責任的做法。

可恥的消防處唔向政府爭取48工時和聘請足夠人手,漠視消防員訴求,剝削他們休息和與家庭時間。

消防員抗戰逾20年仍未獲合理待遇,有誰聲援? 更希望工會成員真的不會被秋後算賬。


大宅

積分: 3266


2#
發表於 12-8-30 23:48 |只看該作者

回覆:[請支持]政府立即給行動組消防員48工時

可以點支持?




侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


3#
發表於 12-8-31 00:21 |只看該作者

回覆:[請支持]政府立即給行動組消防員48工時

不反對。
但要請人先得,減人手行48就唔應該,其實消防人工低過police, police 每周也不用返50幾個鐘,54就等於6天工作仲要每天9個鐘,是多了點




侯爵府

積分: 25000


4#
發表於 12-8-31 00:32 |只看該作者
support


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 12-8-31 00:51 |只看該作者

回覆:[請支持]政府立即給行動組消防員48工時

鬼叫好多人覺得公務員就係懶,消防返工係打排球同瞓覺,警察返工係蛇王等收工咩,政府又弱勢,高層驚死,中低層做死,唔加工時經已偷笑啦,仲想佢地減,真係



請勿打招呼~


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


6#
發表於 12-8-31 00:56 |只看該作者

回覆:[請支持]政府立即給行動組消防員48工時

P.S. 我其實好支持樓主的建議,亦見好多前線人員真係好忙,但真係唔知政府幾時先肯通過囉



請勿打招呼~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo