興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 5610


1#
發表於 12-8-28 21:45 |只看該作者
我d friend成日問我有冇whatsapp, 講真, 我用手機只求打出打入同收SMS, 唔打機的. 朋友話whatsapp唔駛錢, 咁如果唔用手機上網的話, 有咩平平地嘅機介紹? 係咪起碼都要千幾蚊? Thanks!


象牙宮

積分: 239680


2#
發表於 12-8-28 22:12 |只看該作者
dhcheung 發表於 12-8-28 21:45
我d friend成日問我有冇whatsapp, 講真, 我用手機只求打出打入同收SMS, 唔打機的. 朋友話whatsapp唔駛錢, ...
我都無whatsapp, 講真, 我用手機只求打出打入同收SMS, 一日對電腦至少都有 8小時了.
唔打機的....
唔想近視.

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


大宅

積分: 4279


3#
發表於 12-8-28 23:18 |只看該作者

引用:我d+friend成日問我有冇whatsapp,+講真,+我

原帖由 dhcheung 於 12-08-28 發表
我d friend成日問我有冇whatsapp, 講真, 我用手機只求打出打入同收SMS, 唔打機的. 朋友話whatsapp唔駛錢, ...
whasapp 個apps唔收錢,但接收资料就要連到網的電話。早前見smarton$5x 無限whasapp data, 如果不上其他綱,這個很good, 唔驶怕d朋太多野講,會爆data




珍珠宮

積分: 33018

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-8-29 01:43 |只看該作者
本帖最後由 linggo 於 12-8-29 01:43 編輯

回覆 dhcheung 的帖子

係 eprice 睇


阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


子爵府

積分: 12439

畀面勳章


5#
發表於 12-8-29 12:47 |只看該作者
回覆 linggo 的帖子

Sony Ericsson XPERIA HKD1699 at Wilsoin is a good choice too..

Kirsten born at 31/12/2003 N/B Weight = 3.33 kg One Month = 4.6 kg Two Month = 5.37 kg Three Month = 6.11 kg Four Month = 7.3 kg (70cm long) Five Month = 8.11kg Six Month = 9.37kg (72cm long) 7.5Month = 10.9kg (24 lbs) 8 Months = 11.1 kg (24.4 lbs) 9.5 Months = 11.5kg (25.3 lbs) 10.5 Months = 11.8kg (26 lbs) 12 Months = 11.4 (25 lbs) 16.5 Months = 30 lbs 20 Months = 16kg (35.2 lbs)


禁止訪問

積分: 79


6#
發表於 12-8-29 13:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32177

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


7#
發表於 12-8-29 15:20 |只看該作者
回覆 dhcheung 的帖子

Samsung Y DUOS ($129x-$13xx), ok!


男爵府

積分: 5610


8#
發表於 12-8-30 00:53 |只看該作者
千頭都可以喎,仲要係三叔, 可以望o下.
朋友都提過薯嘜通$5x個plan,我覺得抵玩先開始諗. 多謝各位介紹


大宅

積分: 2643


9#
發表於 12-8-30 01:13 |只看該作者
本帖最後由 zoewsw 於 12-8-30 01:14 編輯

just bought 2 mobiles to my (grand-)parents at Wilson Shop.
sony ericsson neo v (mt11i), original price $2398. now discount to $16xx.
for reference pls.


侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


10#
發表於 12-8-30 12:53 |只看該作者

回覆:請問有咩平平地嘅手機用到whatsapp

抵!
1346302369139.jpg




侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 12-8-30 13:13 |只看該作者

引用:抵!+ +

原帖由 ryan_mami 於 12-08-30 發表
抵!
仲有部三星galaxy Pocket $938! check it out!




男爵府

積分: 7362


12#
發表於 12-8-30 22:57 |只看該作者


侯爵府

積分: 22002


13#
發表於 12-8-30 23:19 |只看該作者

回覆:請問有咩平平地嘅手機用到whatsapp

whatsapp要上網先收到msg,
其實無whatsapp我唔覺得有問題,sms打電話都好方便呀。




男爵府

積分: 6940


14#
發表於 12-8-30 23:28 |只看該作者

引用:whatsapp要上網先收到msg, 其實無whatsapp

原帖由 rilley 於 12-08-30 發表
whatsapp要上網先收到msg,
其實無whatsapp我唔覺得有問題,sms打電話都好方便呀。



...
但當大家一齊group chat, 例如約食飯,有人冇whatsapp ,係幾麻煩架!




大宅

積分: 1117


15#
發表於 12-8-31 00:01 |只看該作者

引用:我d+friend成日問我有冇whatsapp,+講真,+我

原帖由 dhcheung 於 12-08-28 發表
我d friend成日問我有冇whatsapp, 講真, 我用手機只求打出打入同收SMS, 唔打機的. 朋友話whatsapp唔駛錢, ...
你幾多歲呀?咁快放棄唔學新事物,將來好多野或者睇醫生預約都用apps(唔知你知唔知係咩),買部iphone啦易學,我都唔打機的,但係真係好有用!




男爵府

積分: 5610


16#
發表於 12-8-31 02:43 |只看該作者
我唔係唔學新事物,但潮流野要睇定d,有d會好快淘汰,尤其手機.我冇咁多$去追.之前人人都唉唉聲,但我一向唔支持封閉系統,一家獨大,果然依家又俾Android追過晒,唔用i仔都唔可惜.我部手機流流地都有得上網,但我都唔知上得果少少網又要收$上黎做乜.今日我去手機舖望過,原來果d智能機都唔係我想像中咁貴,我一直以為二千尾到成三四千先有得玩.講真,我又唔係好明,千頭同千尾嘅機有咩分別呢?如果只係用WhatsApp,係咪部部都差無幾?

Desmond730,請問你覺得好有用在於邊方面呢?Android機有冇呢d function?(平好多喎)


大宅

積分: 1117


17#
發表於 12-8-31 07:11 |只看該作者

引用:我唔係唔學新事物,但潮流野要睇定d,有d會

原帖由 dhcheung 於 12-08-31 發表
我唔係唔學新事物,但潮流野要睇定d,有d會好快淘汰,尤其手機.我冇咁多$去追.之前人人都唉唉聲,但我一 ...
首先whatsapp係朋友溝通同家庭約會很重要,開個群組就約到見面同講下近況! 另外卡片以前要收用盒收好,現在一影就得重同你分埋類。有時工作上唔記得個字點寫馬上開個字典,唔怕寫錯。想食飯要打去訂枱,上openrice睇下先。想睇戲唔知有冇位同有幾點場又可以上去睇下先去買。撘車唔洗講啦,有時去邊都唔怕唔識問路都少左!太多啦不能盡錄。android機都可以,但係如果你係初學iphone係最易同電量足囉!



點評

dhcheung  我聽人講都係呢幾方面好好,唔該晒!  發表於 12-8-31 19:32


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


18#
發表於 12-8-31 10:43 |只看該作者
rilley 發表於 12-8-30 23:19
whatsapp要上網先收到msg,
其實無whatsapp我唔覺得有問題,sms打電話都好方便呀。

SMS 唔同台要錢o麻,
而 whatsapp 就點用都得,
所以 whatsapp 咪快興起o羅,
問題係其他人都有得你冇時,
有野係 group chat 討論就冇你果份...

點評

dhcheung  Yes ar!  發表於 12-8-31 19:33


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


19#
發表於 12-8-31 10:53 |只看該作者
dhcheung 發表於 12-8-31 02:43
我唔係唔學新事物,但潮流野要睇定d,有d會好快淘汰,尤其手機.我冇咁多$去追.之前人人都唉唉聲,但我一 ...

如果你唔支持封閉系統就唔好諗 iPhone 啦,
費事一邊用一邊有條刺係心裡面...

其實千零跟三四千o既 Android 機分別在於硬件性能上,
三四千果o的當然係Mon大o的、相機好o的、行快o的順o的、可以裝多o的apps等等,
但基本上可以用到o既用途係一樣,
正常買一部電腦都有三數千及過萬一部o既分別,
結果上面都係行 Windows 7...

我一向覺得係目標為本,既然你只係想要 whatsapp 同電話,
咁買一部千零o既款式已經OK,亦無需要強逼自己去用其他功能,
而上網唔多可以join o的平plan(中移動、電訊、Smartone 等 6x-7x o既無限plan) 就可以滿足你o既需求...

點評

dhcheung  明白, 裝咁多app都唔知自己用唔用.  發表於 12-8-31 19:34


禁止訪問

積分: 25495


20#
發表於 12-8-31 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo