興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 294


1#
發表於 12-7-22 20:27 |只看該作者
本人有太多羅勒幼苗.希望送出有興趣種植的人仕.
荃灣取貨.


大宅

積分: 1633


2#
發表於 12-7-22 21:26 |只看該作者
有興趣, 可否在荃灣地鐵站取 ? 或其他地鐵站 ?


侯爵府

積分: 20627

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


3#
發表於 12-7-23 13:02 |只看該作者
我有興趣
係唔係只需要水&太陽便OK?


複式洋房

積分: 294


4#
發表於 12-7-23 19:50 |只看該作者
是. 好容易種植.


大宅

積分: 1601

2018復活節勳章


5#
發表於 12-7-23 22:48 |只看該作者

回覆:BNYWU 的帖子

我有興趣




複式洋房

積分: 294


6#
發表於 12-7-24 18:51 |只看該作者
好.可約時間嗎?


複式洋房

積分: 294


7#
發表於 12-7-24 18:54 |只看該作者
本人26/7-1/8不在港. 明天要可以在10:15-10:30到荃灣MTR取貨.有興趣請PM我.


侯爵府

積分: 20627

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


8#
發表於 12-7-25 13:45 |只看該作者
可待妳回港後再安排取貨嗎?


複式洋房

積分: 294


9#
發表於 12-7-25 14:12 |只看該作者
可以. 約3/8 7:30 荃灣MTR取. 你可選擇.


珍珠宮

積分: 45321


10#
發表於 12-7-25 15:26 |只看該作者
好慷慨亞,我都有興趣,不過無時間啊


複式洋房

積分: 294


11#
發表於 12-7-25 16:18 |只看該作者
有須要可再找我. 哈哈!


大宅

積分: 3438


12#
發表於 12-7-29 22:55 |只看該作者

回覆:BNYWU 的帖子

我有興趣呀




複式洋房

積分: 294


13#
發表於 12-8-4 13:25 |只看該作者
我已回港. 如你們想取羅勒. 可在6/8 7:00PM 旺角MTR取. 有空聯絡我.


侯爵府

積分: 20627

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


14#
發表於 12-8-13 18:14 |只看該作者
BNYWU 發表於 12-7-22 20:27
本人有太多羅勒幼苗.希望送出有興趣種植的人仕.
荃灣取貨.
多謝呢位JM送給我的羅勒苗, 一星期已大了很多

點評

babytomato    發表於 12-8-14 01:03


大宅

積分: 2304


15#
發表於 12-8-16 16:48 |只看該作者

回覆:BNYWU 的帖子

請問你仲有無呀?




大宅

積分: 2441


16#
發表於 12-8-17 16:56 |只看該作者
回覆 BNYWU 的帖子

請問羅勒種在家中, 泥土會否易惹蚊滋?我想種又未種過

點評

jcstai  我種咁差不多兩星期, 暫時未發現有蚊.  發表於 12-8-18 17:36


男爵府

積分: 6131


17#
發表於 12-8-18 11:12 |只看該作者
我之前種過, 但出現好多細小的白色昆蟲仔, 請問如何可去除?


男爵府

積分: 5581


18#
發表於 12-8-27 16:38 |只看該作者
唔知仲有沒有呢?我都想種...


禁止訪問

積分: 108


19#
發表於 12-8-28 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 218


20#
發表於 12-9-2 01:09 |只看該作者
我都想要呢

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo