自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4897


1#
發表於 12-9-2 15:35 |只看該作者
阿仔就2歲,腸胃炎,今朝嘔咗4次,飲水都嘔,醫生幫佢塞咗止嘔葯。可唔可以煲湯佢飲呢?如果得煲咩湯好?我唔識食療,驚煲錯啲唔啱嘅,請指教,些些!



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-9-2 15:36 |只看該作者
congee only


公爵府

積分: 25507


3#
發表於 12-9-2 15:36 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

湯好肥膩,腸胃炎唔使飲湯



唔該唔好同我打招呼,不要點評!


翡翠宮

積分: 92716

hashtag影視迷勳章 秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 12-9-2 15:36 |只看該作者
點解唔好返先飲???


伯爵府

積分: 17096


5#
發表於 12-9-2 15:37 |只看該作者
唔好搞咁多啦,食住白粥等佢好番先啦


大宅

積分: 1686


6#
發表於 12-9-2 15:39 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

好返重要十日八日等佢腸胃恢復正常先諗呀!




水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


7#
發表於 12-9-2 15:40 |只看該作者
腸胃炎仲煲湯比佢飲 ? 煲白粥就最好, 起碼清番2日腸胃先


大宅

積分: 4897


8#
發表於 12-9-2 15:43 |只看該作者

引用:唔好搞咁多啦,食住白粥等佢好番先啦+

原帖由 wister 於 12-09-02 發表
唔好搞咁多啦,食住白粥等佢好番先啦
因為佢唔肯食粥,醫生話如果咩水汁湯都入唔倒肚,就可樂都要試試,唔係就入院吊水。咁我寧願試湯,佢好鍾意飲湯㗎……



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


男爵府

積分: 7641


9#
發表於 12-9-2 15:50 |只看該作者
myce 發表於 12-9-2 15:35
阿仔就2歲,腸胃炎,今朝嘔咗4次,飲水都嘔,醫生幫佢塞咗止嘔葯。可唔可以煲湯佢飲呢?如果得煲咩湯好?我 ...
落片陳皮煲希希地白粥水飲食就夠.
唔好飲湯住.因為有油~


男爵府

積分: 7641


10#
發表於 12-9-2 15:51 |只看該作者
myce 發表於 12-9-2 15:43
因為佢唔肯食粥,醫生話如果咩水汁湯都入唔倒肚,就可樂都要試試,唔係就入院吊水。咁我寧願試湯,佢好鍾意 ...
咩E生0黎架?!~
叫人腸胃炎飲可樂~@@~!


大宅

積分: 4294

畀面勳章


11#
發表於 12-9-2 15:52 |只看該作者

引用:阿仔就2歲,腸胃炎,今朝嘔咗4次,飲水都嘔

原帖由 myce 於 12-09-02 發表
阿仔就2歲,腸胃炎,今朝嘔咗4次,飲水都嘔,醫生幫佢塞咗止嘔葯。可唔可以煲湯佢飲呢?如果得煲咩湯好?我 ...
飲唔凍寶礦力呀~~~good!!




大宅

積分: 4897


12#
發表於 12-9-2 15:53 |只看該作者

引用:腸胃炎仲煲湯比佢飲+?+煲白粥就最好,+起碼

原帖由 靚豬豬 於 12-09-02 發表
腸胃炎仲煲湯比佢飲 ? 煲白粥就最好, 起碼清番2日腸胃先
我都想呀……但唔想佢脫水



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


男爵府

積分: 6181


13#
發表於 12-9-2 15:55 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

買白方包比佢食啦,如果有肚胢就開葡萄糖水佢飲,唔食一曰半日唔緊要架,千祈唔好煲湯,湯肥利飲左重衰呀




大宅

積分: 4897


14#
發表於 12-9-2 15:57 |只看該作者

引用:Quote:myce+發表於+12-9-2+15:35+阿仔就2歲

原帖由 leungfunb 於 12-09-02 發表
落片陳皮煲希希地白粥水飲食就夠.
唔好飲湯住.因為有油~
OKOK,等我試試先,thankyou



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


大宅

積分: 4897


15#
發表於 12-9-2 16:02 |只看該作者

引用:Quote:myce+發表於+12-9-2+15:43+因為佢唔

原帖由 leungfunb 於 12-09-02 發表
咩E生0黎架?!~
叫人腸胃炎飲可樂~@@~!
其實佢冇叫我俾可樂,佢只係打個比喻,如果咩都唔得佢寧願試汽水,都唔想病人脫水啫



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


大宅

積分: 4897


16#
發表於 12-9-2 16:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myce+於+12-09-02+發表阿仔就

原帖由 bchan928 於 12-09-02 發表
飲唔凍寶礦力呀~~~good!!
係bor!



唔好點評我,我睇唔倒呀~
[img=80,50]http://www.anikaos.com/anime_animated_gifs/hamtaro/serie2/hamtaro_


伯爵府

積分: 16475


17#
發表於 12-9-2 16:08 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

琴晚我都係看急診,無咩葯,靜開了沖劑比我。我話距唔肯吃野飲水,無大無細點算,話入院,我唔入。翻屋企我煲了小米粥,放多D水,煲好D水拿來飲,小米拿來當粥吃。一個禮拜有甘清淡比甘清淡,最好青菜白粥。真係唔吃,煲紅蘿蔔水或者淮山水



Ruph出世啦,2010


伯爵府

積分: 16074


18#
發表於 12-9-2 16:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+leungfunb+於+12-09-02+發表

原帖由 myce 於 12-09-02 發表
其實佢冇叫我俾可樂,佢只係打個比喻,如果咩都唔得佢寧願試汽水,都唔想病人脫水啫



...
汽水只會令佢更加痾更加脫水,咁寧願佢禁食入院吊葡萄糖水!食住白粥水先,再step up白粥,湯水就遲d先!




伯爵府

積分: 15189

好媽媽勳章


19#
發表於 12-9-2 16:13 |只看該作者

回覆:myce 的帖子

梗係唔好飲湯啦




男爵府

積分: 8880


20#
發表於 12-9-2 16:13 |只看該作者

回覆:腸胃炎可以飲得咩湯?

好返先飲啦




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo