自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5871


1#
發表於 12-8-6 11:19 |只看該作者
呢個月中搬, 各位幫幫忙有冇好介紹??


大宅

積分: 2681


2#
發表於 12-8-6 11:27 |只看該作者
我有呀,我下個月搬,呢間搬屋公司我用左好多次架喇, 好滿意,妳須要就PM我喇.

點評

bonbonforum  收到了, 謝謝!  發表於 12-8-6 12:06


禁止訪問

積分: 6849


3#
發表於 12-8-6 11:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 630


4#
發表於 12-8-29 15:48 |只看該作者
回覆 RACHEL0823 的帖子

Can you pm the info to me also, thx!


大宅

積分: 2496


5#
發表於 12-9-3 11:59 |只看該作者
剛剛搬完屋, 用工聯, 係幾快手, 唔會問攞茶錢, 個阿頭都幾客氣, 但搬運工人手腳就麻麻, 而且幾粗魯. 我好多酸皮等木制傢具, 已經用泡泡紙+發泡膠包住, 都可以俾佢地搬到0的傢具有花痕, 勁心痛!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo