自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8946


1#
發表於 12-9-3 12:07 |只看該作者
佢9歲大種狗, 早兩日後腳拮下拮下, 我以為佢訓到麻痺左, 無理佢, 尋日發現腫到一大粒, 今朝睇vet, 醫生初步懷疑係骨癌(醫生推測 1. 因年老 2. 大種狗 3. 無外來受傷 ) , 而家我隻狗狗係診所度等麻醉照x-ray, 要幾個中後番去先有結果, 我真係好擔心, 如果真係要截支, 有無人有類似經驗, 可以話我知, 而家好擔心呀


男爵府

積分: 8946


2#
發表於 12-9-3 12:09 |只看該作者
我而家已經喊到豬頭錦喇, 好難想像一陣番去比個答案我話係真, 我點面對, 好驚佢會好痛苦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo