單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


1#
發表於 06-3-29 22:22 |只看該作者

請問各位單親媽咪.....

希望你地唔好介意我咁問!!
因我可能會成為單親媽咪.
我好驚,唔知跟住要點做.
點解會變成單親?
其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救?
初初個男人走o既時候你地係點面對?
點安排小朋友之後o既生活?
如果自己冇經濟能力,應該有d咩要做?
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 10073


2#
發表於 06-3-29 22:46 |只看該作者

Re: 請問各位單親媽咪.....

點解會變成單親?冇得解…有得揀唔會有人揀
其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救每個人睇法唔同…請先清楚問下自己想點
初初個男人走o既時候你地係點面對?傷心、喊、情緒低落…但係都要面對架
點安排小朋友之後o既生活?有咩分別?除左小左個爸爸
如果自己冇經濟能力,應該有d咩要做?唸辦法囉…總有辦法解決


別墅

積分: 504


3#
發表於 06-3-29 23:09 |只看該作者

Re: 請問各位單親媽咪.....

[quote]
patpat234 寫道:
希望你地唔好介意我咁問!!
因我可能會成為單親媽咪.
我好驚,唔知跟住要點做.
點解會變成單親?
因為出現第三者

其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救?
有得挽救邊個想行呢一步

初初個男人走o既時候你地係點面對?
梗係唔開心、成日哭...乜都齊,好彩我有屋企人同朋友陪住、支持同安慰先至可以撐到今日

點安排小朋友之後o既生活?
當然由自己安排,自己鍾意點就點,有時覺得o甘樣仲好

如果自己冇經濟能力,應該有d咩要做?
唔知妳o既情況係點樣,可以o既話,搵屋企人或者親人照顧小朋友,自已出去搵野做

[size=large]anyway,做任何決定之前,都要問自己究竟會唔會後悔,同埋之後o既生活會否開心過之前


公爵府

積分: 27683


4#
發表於 06-3-30 10:38 |只看該作者

Re: 請問各位單親媽咪.....

patpat234 寫道:
點解會變成單親? 佢, 難賭唔珍惜個家

其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救? 我無去救, 因為哀莫大於心死.

初初個男人走o既時候你地係點面對? 鬆一口氣 (因為係我走)

點安排小朋友之後o既生活? 同d小朋友及同屋企人解釋我ge決定, 然係比心機做野搵錢.

如果自己冇經濟能力,應該有d咩要做?
如上

我要做野, 一陣家再答你


大宅

積分: 2724


5#
發表於 06-3-30 14:33 |只看該作者

Re: 請問各位單親媽咪.....


點解會變成單親?
因為男人想逃避某d野.(我係未婚媽媽,同佢住左4年,女都3歲)湊女果2年,我無做野.佢唔會主動給生活費.要用先問佢.(我感到無自尊.)同佢家人同住.佢d家人好有問題.(即係唔夾.)越想越覺我當初係行錯路,但返唔到轉頭.所以囡囡2歲,我就要佢返幼兒園.我工作.叫做有自己o既錢.唔洗成日對住佢家人.

其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救?
有都係覺得小朋友需要個daddy.不過可能而家少聽到個女搵老逗.盡量我都唔會見佢地.因為我同佢一齊期間發生好多事.令我心淡.淡如死水~!(不過而家我無唔開心)

初初個男人走o既時候你地係點面對?
佢由上年10月起已沒有回佢家.當時o既我好歇斯底里~但隨時間而變成麻木.當時已睇定樓,要搬.

點安排小朋友之後o既生活?
沒有,只是慢慢解釋,我女年紀細,唔會咁快明.佢問起爸爸時,只係話佢出trip.(事實佢有時會去日本公幹)

如果自己冇經濟能力,應該有d咩要做?
慢慢搵工.
我都係由part-time,轉文職,由人工幾千.再轉多dd.
咩都係靠自己~!
幸好,我身邊有好朋友,好知己,好agent.
佢地幫我搵工.幫我搬屋,幫我湊小朋友(因為我女搬屋後唔開心,鬧情緒,我叫朋友來陪我幾晚.)


最後:
如果你真係好徬徨,你可以向社工尋求協助~
唔好怕.
唔好傷心~
如果你覺你地o既婚姻有挽救的餘地.
可搵婚姻輔導~
社工會幫你地.

希望你會開心d生活~

祝福你~


男爵府

積分: 9426

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 06-3-30 16:09 |只看該作者

Re: 請問各位單親媽咪.....

點解會變成單親?
有第三者

其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救?
單方面曾經有努力挽救, 但呢d野係要雙方努力! 佢要走, 邊留得住? !

初初個男人走o既時候你地係點面對?
佢唔係話有第3者就即刻走左去, 中間有半年過渡期, 由不相信.....以淚洗面.....努力挽救.....傷心......想過死......接受事實........死心/心淡, 所以佢冇番黎我日子都係咁過

點安排小朋友之後o既生活?
小朋友同以前一樣, 食飯, 番學, 玩玩具, 冇變架, 不過, 生活質數當然冇以前好, 但小朋友適應力比大人還要好

如果自己冇經濟能力,應該有d咩要做
果時我大緊肚冇做野, 生完即刻去搵工, 一下子未必搵到理想工作, 開頭人工好低, 慢慢再轉, 我比較好彩, 轉到份好工

如果你有問題, 找社工傾下, 睇下有冇建議俾到你,
前路茫茫, 擔心梗會有, 不過希望在明天~


男爵府

積分: 7609


7#
發表於 06-3-30 20:11 |只看該作者

Re: 請問各位單親媽咪.....

點解會變成單親?
我的答案:冇得揀!…

其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救?
我的答案:我用
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


公爵府

積分: 27683


8#
發表於 06-3-30 21:36 |只看該作者

Re: 請問各位單親媽咪.....

其實單親條路難唔難行, 要睇你自己係乜性格, 有d人天跌落黎當被冚, 自己安慰自己, (離婚/佢唔要我)係佢走寶啫。

無論如何大家都要向前望, 我就成日抱住lee句'明天會更好'


janeleung 寫道:
[quote]
patpat234 寫道:
點解會變成單親? 佢, 難賭唔珍惜個家

其實諗返轉頭呢段感情係咪真係冇得挽救? 我無去救, 因為哀莫大於心死.

初初個男人走o既時候你地係點面對? 鬆一口氣 (因為係我走)

點安排小朋友之後o既生活? 同d小朋友及同屋企人解釋我ge決定, 然係比心機做野搵錢.

如果自己冇經濟能力,應該有d咩要做?
如上

我要做野, 一陣家再答你[/quote]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo