時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


1#
發表於 12-9-5 13:52 |只看該作者
前題:理性
目的:透過討論等大家了解多D,而不是迫人認同自己




禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 12-9-5 13:54 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


3#
發表於 12-9-5 13:56 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

我本身就冇咩大感覺,覺得就係多一科law,認識多D自己國家,但到依家見到好多人有自己立場,有D又好偏激,不如大家理性咁講下意見,始終為咗自己細路,知多D都好




侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


4#
發表於 12-9-5 13:57 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

時事版冇人氣嘛





子爵府

積分: 11830


5#
發表於 12-9-5 13:58 |只看該作者

引用:理性來說應該搬過時事版討論 +

原帖由 heichunmum 於 12-09-05 發表
理性來說應該搬過時事版討論
討論完畢




侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


6#
發表於 12-9-5 14:00 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

好衰架,咁快搬人




侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


7#
發表於 12-9-5 14:02 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

人地真係想知架,有冇D係今年就行國教,想知下D課本內容




別墅

積分: 575


8#
發表於 12-9-5 14:08 |只看該作者
春卷 發表於 12-9-5 13:56
我本身就冇咩大感覺,覺得就係多一科law,認識多D自己國家,但到依家見到好多人有自己立場,有D又好偏激, ...

認識國家可由日常觀察, 親身體驗, 學校中史, 通識等科目去認識和吸收.
點解本身有中史科放棄而要加推一個以情感為評核基準既科目? 重要上報記錄予教育局? 個科目真係只要學生認識國家?
贊成/反對前請思考及了解雙方背後的理據, 唔好俾表面堂而皇之既名稱欺騙.
因為我相信真理越辯越明. 歡迎討論.


水晶宮

積分: 55644


9#
發表於 12-9-5 14:11 |只看該作者
我不反對國民教育。。。但希望在現在這麽慘烈的絕食情況下政府可以讓步,雖然不認同絕食行動是正確,軟弱也罷怎麽說都好,反正已經唔係第一次,當年23條最後也是政府讓步收場,什麽真理愈辯愈明,任何事哪有黑白是非這麽簡單,只有當局者迷,很多事都要若干年回望才有真相,才會客觀理智...
少奶奶的身份,丫頭的命...


水晶宮

積分: 58522


10#
發表於 12-9-5 14:19 |只看該作者
春卷 發表於 12-9-5 13:56
我本身就冇咩大感覺,覺得就係多一科law,認識多D自己國家,但到依家見到好多人有自己立場,有D又好偏激, ...

認識多D自己國家沒有問題,但要我孩子只認識國家好的一面我就覺得有問題。

還有增設國教科,小朋友又要讀多科,香港孩子的功課壓力多重大家都知吧,不計壓力這問題,剩係講國教科的評分標準,你越愛國愛黨就越高分,難道家長們就要為了成績去教導孩子愛國?即係要幫國家洗自己孩子腦?

我有問過大陸的同事,她們對89年的事統統不知道,父母也不敢多說,她們只知道聽國家話就有好生活,反抗就不會有好下場。她還說將來有孩子一定會送他們出國讀書,不想再像她那樣俾國家洗腦。這是中國國民的想法,她們想避,避唔到,只能走。我們香港人還有權利保護自己思想,點解唔趁機會好好把握,遲下香港漸漸共化,到時保護自己的能力/權利就沒有了


水晶宮

積分: 58522


11#
發表於 12-9-5 14:21 |只看該作者
54heima 發表於 12-9-5 14:11
我不反對國民教育。。。但希望在現在這麽慘烈的絕食情況下政府可以讓步,雖然不認同絕食行動是正確,軟弱也 ...

香港教育被不同新政策玩殘後,我真的失去了再往後看的勇氣


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


12#
發表於 12-9-5 17:42 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

其實可唔可以好似依家德育科咁,只係一星期一堂,唔俾分唔考試?

因為我睇過教學指引內容,覺得有D野真係認識下都好,我地以前讀書,連中國有幾多個省都唔知,國歌又唔知,咁知下又冇壞吖




侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


13#
發表於 12-9-5 17:47 |只看該作者

引用:Quote:春卷+發表於+12-9-5+13:56+我本身就

原帖由 bagilada 於 12-09-05 發表
認識國家可由日常觀察, 親身體驗, 學校中史, 通識等科目去認識和吸收.
點解本身有中史科放棄而要加推一個 ...
分數要上報教育局?

真的?mouth:咁又難免你地咁激,小女學校就唔教依科,我仲聽同事講話唔計分唔測驗添。




禁止訪問

積分: 613


14#
發表於 12-9-5 17:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


15#
發表於 12-9-5 19:29 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

佢點解要咁做?咁大陸係咪行緊E套?點解阿爺咁驚香港果區區幾百萬人?
我真係好唔明呀mouth:




禁止訪問

積分: 331


16#
發表於 12-9-5 19:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


17#
發表於 12-9-5 20:33 |只看該作者

回覆:理性討論國民教育

思考中




禁止訪問

積分: 2531


18#
發表於 12-9-5 20:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo