2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 942


1#
發表於 12-9-14 14:19 |只看該作者
我12wk個陣已經feel到肚臍對落,有時會浪下浪下咁郁, 去到13wk呢兩日 一到夜晚牙,肚餓牙,仲浪到我醒。我直覺覺得係阿B。因為用手輕輕咁摸,就摸到心跳/有野郁緊咁。 如果係腸,都吾會去到咁落 所以我覺得係bb,但我fb有個媽咪同我講,13wk就feel到bb就好吾正常,要同醫生講




別墅

積分: 942


2#
發表於 12-9-14 14:20 |只看該作者

回覆:有冇人可以指教下我

有冇jm都係咁?有冇第二胎媽咪話我知點解?




大宅

積分: 1565


3#
發表於 12-9-14 15:37 |只看該作者

回覆:dearkw 的帖子

有時會有d類似眼眉跳咁戚一戚既feel,但就響個肚度,好似係d神經跳一下咁,但果d唔係胎動。正常都唔會咁早feel到胎動架。胎動開始時我覺得係好似有人用羽毛了下你咁,又好似有條金魚響入面游游下咁,幾得意架




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo