婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22142

陪月勳章


1#
發表於 12-9-6 17:32 |只看該作者
本帖最後由 choi0112 於 13-9-3 04:21 編輯

delete


大宅

積分: 3765


2#
發表於 12-9-6 18:18 |只看該作者

回覆:我99搬屋係因為...

因為屋企太亂就搬屋?




大宅

積分: 3765


3#
發表於 12-9-6 18:19 |只看該作者

回覆:我99搬屋係因為...

咁我咪日日都要搬?



點評

LuLuKiuKiu    發表於 12-9-7 16:19


男爵府

積分: 7621


4#
發表於 12-9-6 18:22 |只看該作者
亂就執+扔D 無用的

下下都裝修或搬, 邊儲到錢?

mouth:


別墅

積分: 692


5#
發表於 12-9-6 18:24 |只看該作者

回覆:我99搬屋係因為...

如果係咁,我相信我住幾日就要搬了




別墅

積分: 784


6#
發表於 12-9-6 18:24 |只看該作者

回覆:我99搬屋係因為...

睇黎我要搬十世,如果因為呢個原因




大宅

積分: 1238


7#
發表於 12-9-6 18:27 |只看該作者
會唔會其實仲有其他原因唔方便講? 亂唔係理由下麻...


侯爵府

積分: 22142

陪月勳章


8#
發表於 12-9-6 18:31 |只看該作者

引用:會唔會其實仲有其他原因唔方便講?+亂唔係理

原帖由 Rainyfung 於 12-09-06 發表
會唔會其實仲有其他原因唔方便講? 亂唔係理由下麻...
真係依個原因
佢本身好大洗
對佢黎講依個理由
一啲都唔出奇



點評

Rainyfung  咁真係唔係好岩wor...我仲估會唔會係間屋有d "污濁"野tim...  發表於 12-9-6 18:40


男爵府

積分: 7827


9#
發表於 12-9-6 18:41 |只看該作者
我6299一樣,本來同我地住,成曰嘈。我老公弟婦結婚前一曰帶佢地睇老人屋,問都冇問其他人,返到我地屋企就同我地講搬,你要搬就求之不得。可能6299以為叔仔同佢老婆會照顧兩老,裝修了成十萬,點知叔仔老婆連同兩老睇醫生都話請唔到假,住了兩年又話唔好,搬近姑仔屋企又裝修了幾萬(因間屋細以前間屋一半)。
上星期99又同我講(係只係同我單對單講),話在新厔無人理,死了都冇人知,但係佢地住係半開放式老人院,一按鐘樓下就有護士上來。我同我朋友講,我朋友即話:「你今次死啦,佢明示要返來同你地住。」好在我不變應萬變,無講任何野應99,都無同老公提。但之前佢地搬新屋我都問過老公如果6299要搬來同我地住咁點呀,老公已經話唔會再一齊住,見過鬼重唔怕黑咩
我地住呢間屋係未結婚前志公自己買,6299一毫子都冇出,住了無幾耐,重揍二伯BB一齊住。我老公成曰要出國,但水電煤氣全係老公比錢,至於其他人有冇比家用就唔知啦。
Nijnje


大宅

積分: 2559


10#
發表於 12-9-6 18:50 |只看該作者
我99都成日同我講錢ga, 又要我比錢佢去旅行又乜又物, 仲要成日煩嗰隻, 唸起都煩, :;pppp:


別墅

積分: 525


11#
發表於 12-9-6 19:43 |只看該作者

回覆:我99搬屋係因為...

因為呢個原因搬,我覺得一d都唔出奇! 因為我99都因為搞到間屋臭同勁多小強而每年搬一次!! 佢都係成日話無錢,但係次次搬都係住一年過咗個死約就要搬!! 因為佢實在太 dirty啦,人哋租俾佢時間屋好地地,光猛又乾淨,但一俾佢租咗之後唔使一個月,又臭又dirty,又唔開窗,又周屋都係垃圾,結果就周屋小強!! 佢成日都話租親屋都係咁唔好彩,睇時就勁好,一租咗就乜dirty嘢都出晒嚟! 但佢就唔會反省下係佢自己搞到人哋間屋唔住得人!! 而且佢乾淨d,唔使一年搬一次,其實真係可以慳返好多㗎!! 我都覺得租屋俾佢嘅屋主好慘




侯爵府

積分: 22142

陪月勳章


12#
發表於 12-9-6 23:27 |只看該作者

引用:我99都成日同我講錢ga,+又要我比錢佢去旅行

原帖由 cherriefsy 於 12-09-06 發表
我99都成日同我講錢ga, 又要我比錢佢去旅行又乜又物, 仲要成日煩嗰隻, 唸起都煩, ...
佢哋真係好識歎
唔似我父母節儉自己
都唔會慳我地



點評

cherriefsy  我99係講到明同我拎錢, 仲偷我D稅單睇tim  發表於 12-9-6 23:34


侯爵府

積分: 22142

陪月勳章


13#
發表於 12-9-6 23:28 |只看該作者

引用:因為呢個原因搬,我覺得一d都唔出奇!+因為

原帖由 myladymama 於 12-09-06 發表
因為呢個原因搬,我覺得一d都唔出奇! 因為我99都因為搞到間屋臭同勁多小強而每年搬一次!! 佢都係成日 ...
好彩我6299住公屋
唔可以1年搬1次




珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-9-7 01:55 |只看該作者

回覆:我99搬屋係因為...






水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-9-7 16:10 |只看該作者
回覆 choi0112 的帖子

佢係咪賣咗層舊的買個細d 有賺呀?
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


侯爵府

積分: 22142

陪月勳章


16#
發表於 12-9-7 17:20 |只看該作者

引用:回覆+choi0112+的帖子 佢係咪賣咗層舊的買

原帖由 黃家小新抱 於 12-09-07 發表
回覆 choi0112 的帖子

佢係咪賣咗層舊的買個細d 有賺呀?
係公屋黎的




大宅

積分: 1491


17#
發表於 12-9-7 18:00 |只看該作者
夏之空 發表於 12-9-6 18:19
咁我咪日日都要搬?

ME TOO

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo